Ben şöyle diyorum ben kendi hür irademle yapmam Allah için yapmam lazım bunu ben biliyorum kimse kimseyi değiştiremez dinim önemi neyin nerede yapılması gerektiğinde biliyorum
Peki ben o istedi diye mutsuz olacam ve o dedi diye yapmış olacam tabi istemesi güzel ama şart koşması güzel değil yani şu ki kapalı istemeye gelece açıksa gelmeyecek kapalı şartını koyuyor önüme bu oğlunu beni de mutsuz etmez mi onu günaha sokmak istemem bunu güzellikle söylese anlarım şart koşuyorsa olma dinimizde zorlama yoktu Allah için yapmak vardır sevenlere şart koşmak günahımı ben şuanda kapanmayı düşünmüyorum yapmayacağım da demiyorum Allah için yapmak istiyorum isteyerek istemsiz bir şekilde değil severek yapmak yerine getirmek istiyorum
Eyer istemese sevenleri kavuşturmayanın günah ı nedir?
Açık olup ta kapansın öyle istemeye geliri şart koymasın zorlama oldu için bunu günah nedir? Mantıklı ve güzel cevaplar verirseniz sevinirim...
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer