Çekinir misiniz? :D 

Çekinirim
Çekinmem
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç

Evlilik yoluna adım attığımız süreçte eğer bana gerçekten anne baba şefkatini gösterdiyseler çekinmeden söylerim onun haricinde ters bir durum olduysa sırf eşim üzülmesin ve tatsızlık olmasın diye nadiren söylerim.
Çekinmem fakat onlara anne, baba diyeceğimi zannetmiyorum
Çünkü insanın bir tane anne ve babası olur onlara anne ve baba demek benim ebeveynlerime saygısızlık olur
Benim o kadar yanımda olan her daim desteğini esirgemeyen bir tane anne babam var
Sadece sevdiğim adamın annesi babası diye onlara bu sıfatı kullanamam
Cevap
14Cevap
Çekinmedim ama onlar anne babalık yapmayı beceremediler.
eğer ki gerçekten sevdiğim insansa severek evlendiğim insansa ailesi de bana soğuk yapmazsa çekinmem
Hayır neden çekineyim ki sonuçta eşimi severek evlendiğimden onu doğuran anaya şükürler olsun iyi ki varlar bence ❤
Eğer anne, baba gibi davranmayı seçerlerse ben de isimleri ile birlikte anne-baba derim muhtemelen direk anne baba diyemesem de.
Çekinmem çünkü aynı çekinceyi beraber olduğum insanın da yaşamasını istemezdim
flörtkende diyordum. saygı olduğunu düşünüyorum bilmiyorum.
Çekinmem yabancıymışım gibi davranmadıkları müddetçe
Asla demedim, sizli bizli, ama siz diyebilirsiniz. Ben biraz arızayım da...
Ben tercih etmem, demem de onların sabunu saygı duyması gerekir
Çekinmem ama demem de! Benim bir annem ve babam var sonucta! Diğeri yapmacık ve samimiyetsiz olur…
Çekinirim demeyide düşünmüyorum
Çünkü benim annem babam beli yani
Cekinmem ama kolay olmaz gibi isimlerini başa koyarım
Niye çekiniyim artık bende onların evladı sayilirm. hem eşimin ailesi kendi ailem kadar değerlidir. daha yok ama ben böyle düşünüyorum 😊
çekinmek değilde babam ve annem dışındaki kimseye bu kelimeleri kullanmam. beni binbir emekle büyütmüş insanlara özel bir kelime o🫶🏻
Ben diyorum çünkü bana ilk günden beri evlatları gibi yaklaştılar, bu bence samimiyetle ilgili bi durum
önüne isim koyarak söylerim bunda doğalı ne var mantıklı bir şey bence.
Ben sevdiğim adamın annesine anne diyebilmek için nelerimi vermem ya
Cekinirim ben duygularımı saklayan biriyim çünkü benim için aşırı zor olur
Diyesim gelmez zaten demem de eşinin ailesi de olsa gereksiz samimiyet kurulmamali her zaman mesafe
Çekinirim ama kendi annem babam yanımda yokken derim sadece ahahahhahahahaha
çekinmem baboli bile derim
Evet kolayca söylemem.
yok direkt derim ben 😂
hayır böyle bir çekincem olmadı
Diyemem yapmacık buluyorum
Bana garip gelir.
Nasıl olduklarına bagli
Evet diyeceğimi sanmıyorum
Yanii diyesim gelmez garipserim
Çekinmem derim ama önce eşimi bulmalıyım
Çekinmekten ziyade demek istemem
Neden çekinelim söylerim tabi
... Hanım/Bey daha iyi bence mesafe iyidir.
Çekinmem, aramızdaki bağ da önemli.
Hayır çekinmem
Başlarda çekinirdim sonra sorun olmazdı
Demem beni onlar çıkarmadı çünkü
annesine teyze babasına amca dicem sjsjsjjsjs
Çekinmem
Söylüyorum kaynanamla aram iyi
Çekinirim
Biraz zor oldu ama diyorum
hayır elbette
çekinmem
demem
Sonuçta aılem olacak
Annecim bile derim😇
Hayır çekinmem.
Çekinmem
cekinmek degil sevmem o kadar samimiyet
Çekinmem söylerim
Cekinmem
Niye çekineyim
Cekinmm ama dememde oda benimkine demesin😅
Demem büyük ihtimalle
Çekinmem
Çekinmem hatır derim
demem
Qarip ya
Hayir cekinmem
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?