Aşk İlişkileri Hanım arkadaşlar bişey sorcam. Sevgililerinizden hiç olmazsa 1i kuru fasülye yapar mıydı? SoraSorabitiremedin Takip Et Yoda Yaş: 34 Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 10 Yapay Zekaya Sor Benim bi sevgilim vardı çayı alt demliğe demlemişti. Su içtik bizde Hanım arkadaşlar bişey sorcam. Sevgililerinizden hiç olmazsa 1i kuru fasülye yapar mıydı? Cevapla Sevgili Soruları Sevgi Soruları Beğen Paylaş Takip Et 1 kişi beğendi
kaz-ayagi Takip Et Bilge Yaş: 34 , eic 99% +1 yıl kuru sevmem ama yapmışligim varpembe terlikler güzelmiş dhdhdh 0 1 Yorumla SoraSorabitiremedin +1 yıl Pembede bir renk 🤣 Yorumla
primadonna_girl Takip Et Master Yaş: 23 , eic 100% +1 yıl Her türlü yemeği yaparım ama kendime sjsh 0 34 Yorumla SoraSorabitiremedin +1 yıl Diyosun Yorumla primadonna_girl +1 yıl Tabiii Yorumla SoraSorabitiremedin +1 yıl En güzel yaptığın yemeği tahmin edeyim mi? Yorumla primadonna_girl +1 yıl Et tabi ama ipucu veremem. Yorumla SoraSorabitiremedin +1 yıl Yok zaten öyle tadı çıkmaz. Taze fasülye 🫣 Yorumla primadonna_girl +1 yıl 😹😹 Yorumla primadonna_girl +1 yıl Hayır doğru cevap tüm yemekler olacaktı Yorumla SoraSorabitiremedin +1 yıl Ne:)) ıskaladık mı Yorumla SoraSorabitiremedin +1 yıl Kimlerle karşı karşıyayım 🫣 extreme chef Yorumla primadonna_girl +1 yıl Estağfurullah ya takılıyorum 🤭 her yemeği yaparım ama hepsinde iyi değilim tabi. Yorumla primadonna_girl +1 yıl Ama taze fasülyeyi senden iyi yaparım 😄 Yorumla SoraSorabitiremedin +1 yıl Bence bu çok güzel bir şey. Ben en az 2 tanesini çok lezzetli yaptığına inanıyorum. biri taze fasülye diğeride immmm Yorumla SoraSorabitiremedin +1 yıl Tavuklu türlü olsun hade 🤣 Yorumla primadonna_girl +1 yıl Tavuklu türlü mü olur 😹 kırmızı et olcak içinde mmmh mis Yorumla SoraSorabitiremedin +1 yıl Bende öyle düşünüyorum çünkü ben daha yeni yeni onu yapmaya başladım. İlkinde uclarini kırmamıştım bide düdüklüde yaptım helva gibi oldu Yorumla SoraSorabitiremedin +1 yıl Taze de kırmızı et tercihim 🫣 türlüde tavukçulum. Sen kırmızıcıl mısın beyazcıl mı peki? Yorumla primadonna_girl +1 yıl Bütün yemekler benim bebeklerim hepsini seviyorum🤭 deniz ürünlerini pek sevmem o kadar. Yorumla SoraSorabitiremedin +1 yıl Yemeğinden yiyenler kamera başına Oleyse parmaklarını çeksinler çünkü son görüşleri olabilir diyosun Yorumla primadonna_girl +1 yıl Ahahahshs aynen öyle Yorumla SoraSorabitiremedin +1 yıl Deniz ürünlerinden kalamarı bir ara denemelisin 😶 fikrin değişecek. Sanırım biri sana ekmek arası kefal ikram etmiş soğumuşsun Yorumla primadonna_girl +1 yıl Hamsi severim ama diğerlerini sevmiyorum ya. Karadenizde yaşıyorum bir de 😄 arkadaşlarım midye yedirmeye çalıştı korkudan ağladım. Kalamarı görsem bayılırım herhalde Yorumla SoraSorabitiremedin +1 yıl Hamsiiii 🤤 bundan 1 ay önce dükkan sahibine gelmiş taze taze bi pişirdi 1 kilo yedim ayak üstü çerez gibi ekmeksiz of Yorumla SoraSorabitiremedin +1 yıl Sen dene dene fırsatın olursa hiç pişman olmayacaksın. Fotosunu aklına getirme yerken 🫣 Yorumla SoraSorabitiremedin +1 yıl Doyumluk değil soğan halkası gibi zaten sjshsj Yorumla primadonna_girl +1 yıl Anca uyurken yedirebilirler shsh Yorumla SoraSorabitiremedin +1 yıl Karadenizliyle kiziyla it dalasina girilmez diye duymuştum 😂 o kalamar sonra ağzına koyanın burnunun içinde yaşar haha Yorumla primadonna_girl +1 yıl Ben Karadeniz güneydoğu karışığım. Bana bulaşmasınlar 😹 Yorumla SoraSorabitiremedin +1 yıl Karadenizliyim dedin. Neresi olabilir tahmin edeyim mi 🫣 aklıma ilk Samsun demek geldi. Bi ara Samsun 216 içerdim ondan 🤣 Yorumla SoraSorabitiremedin +1 yıl Starthttps://www.hizliresim.com/oozklyn Yorumla primadonna_girl +1 yıl Ooo hamarat erkek 😄 Yorumla primadonna_girl +1 yıl Dıııt yanlış. Samsun değil Yorumla SoraSorabitiremedin +1 yıl Bu biraz fazla kuru oldu. Ben yüzen fasülye severim. Pişmiş aşada su katılmaz derler bilemedim 🫣 Yorumla SoraSorabitiremedin +1 yıl https://www.hizliresim.com/19cje38 Yorumla primadonna_girl +1 yıl Güzel güzel ellerine sağlık Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
0Cevap
kuru sevmem ama yapmışligim var
pembe terlikler güzelmiş dhdhdh
Pembede bir renk 🤣
Her türlü yemeği yaparım ama kendime sjsh
Diyosun
Tabiii
En güzel yaptığın yemeği tahmin edeyim mi?
Et tabi ama ipucu veremem.
Yok zaten öyle tadı çıkmaz. Taze fasülye 🫣
😹😹
Hayır doğru cevap tüm yemekler olacaktı
Ne:)) ıskaladık mı
Kimlerle karşı karşıyayım 🫣 extreme chef
Estağfurullah ya takılıyorum 🤭 her yemeği yaparım ama hepsinde iyi değilim tabi.
Ama taze fasülyeyi senden iyi yaparım 😄
Bence bu çok güzel bir şey. Ben en az 2 tanesini çok lezzetli yaptığına inanıyorum. biri taze fasülye diğeride immmm
Tavuklu türlü olsun hade 🤣
Tavuklu türlü mü olur 😹 kırmızı et olcak içinde mmmh mis
Bende öyle düşünüyorum çünkü ben daha yeni yeni onu yapmaya başladım. İlkinde uclarini kırmamıştım bide düdüklüde yaptım helva gibi oldu
Taze de kırmızı et tercihim 🫣 türlüde tavukçulum. Sen kırmızıcıl mısın beyazcıl mı peki?
Bütün yemekler benim bebeklerim hepsini seviyorum🤭 deniz ürünlerini pek sevmem o kadar.
Yemeğinden yiyenler kamera başına Oleyse parmaklarını çeksinler çünkü son görüşleri olabilir diyosun
Ahahahshs aynen öyle
Deniz ürünlerinden kalamarı bir ara denemelisin 😶 fikrin değişecek. Sanırım biri sana ekmek arası kefal ikram etmiş soğumuşsun
Hamsi severim ama diğerlerini sevmiyorum ya. Karadenizde yaşıyorum bir de 😄 arkadaşlarım midye yedirmeye çalıştı korkudan ağladım. Kalamarı görsem bayılırım herhalde
Hamsiiii 🤤 bundan 1 ay önce dükkan sahibine gelmiş taze taze bi pişirdi 1 kilo yedim ayak üstü çerez gibi ekmeksiz of
Sen dene dene fırsatın olursa hiç pişman olmayacaksın. Fotosunu aklına getirme yerken 🫣
Doyumluk değil soğan halkası gibi zaten sjshsj
Anca uyurken yedirebilirler shsh
Karadenizliyle kiziyla it dalasina girilmez diye duymuştum 😂 o kalamar sonra ağzına koyanın burnunun içinde yaşar haha
Ben Karadeniz güneydoğu karışığım. Bana bulaşmasınlar 😹
Karadenizliyim dedin. Neresi olabilir tahmin edeyim mi 🫣 aklıma ilk Samsun demek geldi. Bi ara Samsun 216 içerdim ondan 🤣
Start
https://www.hizliresim.com/oozklyn
Ooo hamarat erkek 😄
Dıııt yanlış. Samsun değil
Bu biraz fazla kuru oldu. Ben yüzen fasülye severim. Pişmiş aşada su katılmaz derler bilemedim 🫣
https://www.hizliresim.com/19cje38
Güzel güzel ellerine sağlık
Ohaaa çok iyi 😂😂😂