Kadınlar gibi mükemmel varlıklardan hoşlanmak varken neden erkekleri tercih edelim?

Bence kadınlar her anlamda daha üstün. Erkeklerin üstün olduğu tek yük konu vardır. Vücut olarak vesaire kadınlar daha üstündür bana göre. Şunu anladım ki savaşın da kavganın da sebebi erkekler. Abazanlık vesaire hepsi onlardan çıkıyor. Arabayı bile kadın yorulmasın diye icat ettiler. Asıl bizler tarihe yön verirken bu ego ne? Sadece hormonlarınız kas üretiyor diye mi? Komik olmayın bu kadar beyler ya. Bizler olmasak bir hiçsiniz.
Güncellemeler
+1 yıl
Gelir şimdi üç beş kendini tanrı ilah etmiş zargana Kjdşwğfowodpwppd KADIN > erkek.
Güncellemeler
+1 yıl
Fasafıso ananın zoruna mı gitti bedenini satsan ortrrspuuu ananın hahahaha sençn annen bu kadar ucuzsa biz ne yapalım. Kudurmayın mkkk cahilleri sizi
Kadınlar gibi mükemmel varlıklardan hoşlanmak varken neden erkekleri tercih edelim?
Cevapla