Sebepsiz yere yarı yolda bıraktığınız birini özler misiniz?
AI Persona’ya Sor
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Kadın Emeği
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
21Cevap
sebepsız degıldır o mutlaka aramızda bır engel cıkmıstır ya ondan mutevellıt ya benden ... ben oyle bırsey yapmam.. sevdgımın arkasında dururum
Özleyeceğim hiç bir kimseyi yarı yolda bırakmadım.. Ama, aması işte..
11 yıldır hayatımda olan birisiydi. Açılma olmamıştı ama arada bir şey olduğu belliydi, sürekli evlilikle ilgili imada bulunuyordu. Askere ben yolladım. Ne annesi ne de bu kız vardı yanında. Annesi zengin biriyle evlenip terk etmişti 5 yıldır konuşmuyorlardı askerdeyken barışmışlar. Biraz para görünce değişti. Askerden gelince yine evlilikle ilgili imalarda bulundu. Yine iş bulup araba alana kadar benim kafamı ütüledi. İş buldu araba aldı ilk ittiği ben oldum sevgili yapmış. Ben de numarasını vs sildim. Aradan 3 ay geçti, doğum günümden 1 gün önce o da benim numaramı silmiş. Ertesi günü instadan doğum günümü kutladı. Sonra o kızla aynı evde stori koydu gece yarısı çay bardaklarını çekmiş kızı etiketlemiş orası onun evi değildi zaten. Neyse sonra hesabı çalındı, Instagram açmamıştı. Aradan 1 ay geçti. Bi tek telegram kalmıştı. Orayı kullanmıyordu normalde. En son geçen yıl ocakta 08.46 da mesaj atmış. Görüldü bile yapmadım. 3 ay sonra da nişanlanmış. Sonra da evlendi işte. 1 yıldır benden ne bi hareket ne de tek bir kelime alabildi. 8 ay instası yoktu. 7 ay önce açtı. 6 ay önce evlendi. Ortak arkadaşlarımız vardı. Onlardan benim en yakın arkadaşım (erkek, o da tanıyor) olanı ilk Instagram açtığında eklememişti. Hiç sevmiyordu arkadaşımı ve o arkadaşımın Instagram hesabının şifresi vardı bende, benim telefonumda açıktı instası o bunu biliyordu. benim doğum günümden birkaç gün önce o arkadaşımı takip etmiş (3 ay önce). 1 hafta sonra o arkadaşımı takipten çıkarmış.
Kimseyi yarı yolda bırakmadık, onlar müsait bi yerde indiler
11 yıldır hayatımda olan birisiydi. Açılma olmamıştı ama arada bir şey olduğu belliydi, sürekli evlilikle ilgili imada bulunuyordu. Askere ben yolladım. Ne annesi ne de bu kız vardı yanında. Annesi zengin biriyle evlenip terk etmişti 5 yıldır konuşmuyorlardı askerdeyken barışmışlar. Biraz para görünce değişti. Askerden gelince yine evlilikle ilgili imalarda bulundu. Yine iş bulup araba alana kadar benim kafamı ütüledi. İş buldu araba aldı ilk ittiği ben oldum sevgili yapmış. Ben de numarasını vs sildim. Aradan 3 ay geçti, doğum günümden 1 gün önce o da benim numaramı silmiş. Ertesi günü instadan doğum günümü kutladı. Sonra o kızla aynı evde stori koydu gece yarısı çay bardaklarını çekmiş kızı etiketlemiş orası onun evi değildi zaten. Neyse sonra hesabı çalındı, Instagram açmamıştı. Aradan 1 ay geçti. Bi tek telegram kalmıştı. Orayı kullanmıyordu normalde. En son geçen yıl ocakta 08.46 da mesaj atmış. Görüldü bile yapmadım. 3 ay sonra da nişanlanmış. Sonra da evlendi işte. 1 yıldır benden ne bi hareket ne de tek bir kelime alabildi. 8 ay instası yoktu. 7 ay önce açtı. 6 ay önce evlendi. Ortak arkadaşlarımız vardı. Onlardan benim en yakın arkadaşım (erkek, o da tanıyor) olanı ilk Instagram açtığında eklememişti. Hiç sevmiyordu arkadaşımı ve o arkadaşımın Instagram hesabının şifresi vardı bende, benim telefonumda açıktı instası o bunu biliyordu. benim doğum günümden birkaç gün önce o arkadaşımı takip etmiş (3 ay önce). 1 hafta sonra o arkadaşımı takipten çıkarmış.
Sebepsiz yere yarı yolda bırakmam kimseyi. Bıraktıysam da vardır bir sebebi. Doğal olarak özlemem.
bizi cok biraktilar ama biz kimseyi birakmadik kardes
Sebepsiz yarı yolda bırakıldım
Ona sormak lazım.
11 yıldır hayatımda olan birisiydi. Açılma olmamıştı ama arada bir şey olduğu belliydi, sürekli evlilikle ilgili imada bulunuyordu. Askere ben yolladım. Ne annesi ne de bu kız vardı yanında. Annesi zengin biriyle evlenip terk etmişti 5 yıldır konuşmuyorlardı askerdeyken barışmışlar. Biraz para görünce değişti. Askerden gelince yine evlilikle ilgili imalarda bulundu. Yine iş bulup araba alana kadar benim kafamı ütüledi. İş buldu araba aldı ilk ittiği ben oldum sevgili yapmış. Ben de numarasını vs sildim. Aradan 3 ay geçti, doğum günümden 1 gün önce o da benim numaramı silmiş. Ertesi günü instadan doğum günümü kutladı. Sonra o kızla aynı evde stori koydu gece yarısı çay bardaklarını çekmiş kızı etiketlemiş orası onun evi değildi zaten. Neyse sonra hesabı çalındı, Instagram açmamıştı. Aradan 1 ay geçti. Bi tek telegram kalmıştı. Orayı kullanmıyordu normalde. En son geçen yıl ocakta 08.46 da mesaj atmış. Görüldü bile yapmadım. 3 ay sonra da nişanlanmış. Sonra da evlendi işte. 1 yıldır benden ne bi hareket ne de tek bir kelime alabildi. 8 ay instası yoktu. 7 ay önce açtı. 6 ay önce evlendi. Ortak arkadaşlarımız vardı. Onlardan benim en yakın arkadaşım (erkek, o da tanıyor) olanı ilk Instagram açtığında eklememişti. Hiç sevmiyordu arkadaşımı ve o arkadaşımın Instagram hesabının şifresi vardı bende, benim telefonumda açıktı instası o bunu biliyordu. benim doğum günümden birkaç gün önce o arkadaşımı takip etmiş (3 ay önce). 1 hafta sonra o arkadaşımı takipten çıkarmış.
ozlenmez neden ozlıcek olsa bırakmaz kafaya takmıyokı bırakmıs
11 yıldır hayatımda olan birisiydi. Açılma olmamıştı ama arada bir şey olduğu belliydi, sürekli evlilikle ilgili imada bulunuyordu. Askere ben yolladım. Ne annesi ne de bu kız vardı yanında. Annesi zengin biriyle evlenip terk etmişti 5 yıldır konuşmuyorlardı askerdeyken barışmışlar. Biraz para görünce değişti. Askerden gelince yine evlilikle ilgili imalarda bulundu. Yine iş bulup araba alana kadar benim kafamı ütüledi. İş buldu araba aldı ilk ittiği ben oldum sevgili yapmış. Ben de numarasını vs sildim. Aradan 3 ay geçti, doğum günümden 1 gün önce o da benim numaramı silmiş. Ertesi günü instadan doğum günümü kutladı. Sonra o kızla aynı evde stori koydu gece yarısı çay bardaklarını çekmiş kızı etiketlemiş orası onun evi değildi zaten. Neyse sonra hesabı çalındı, Instagram açmamıştı. Aradan 1 ay geçti. Bi tek telegram kalmıştı. Orayı kullanmıyordu normalde. En son geçen yıl ocakta 08.46 da mesaj atmış. Görüldü bile yapmadım. 3 ay sonra da nişanlanmış. Sonra da evlendi işte. 1 yıldır benden ne bi hareket ne de tek bir kelime alabildi. 8 ay instası yoktu. 7 ay önce açtı. 6 ay önce evlendi. Ortak arkadaşlarımız vardı. Onlardan benim en yakın arkadaşım (erkek, o da tanıyor) olanı ilk Instagram açtığında eklememişti. Hiç sevmiyordu arkadaşımı ve o arkadaşımın Instagram hesabının şifresi vardı bende, benim telefonumda açıktı instası o bunu biliyordu. benim doğum günümden birkaç gün önce o arkadaşımı takip etmiş (3 ay önce). 1 hafta sonra o arkadaşımı takipten çıkarmış.
yahu boş ver ayrıca sende unutamamıssınkı buralaraa yazıyosun aklında ıste bakk
Tivitırı denk geldi bir şeyler gördüm de öyle işte
sende yalnızsın benım gıbı konusmak ıstermısın
Paylaşımlarını gördüm. Mutlu değil ve pişmanmış gibi bi hissiyat geldi. İkimizin yerine, saydım vs gibi şarkı falan beğenmiş. Profilinde evli olduğu asla belli değil. Sevgilisi bile yok dersin o derece tek bir tivit atmamış kızla ilgili.
neden atsın ordan bakılıp gorulcegınıvbılıyo sonucta neden lades yapsın kendıne
Ne gibi
sonucta oralara bakıcanızı bakacaklarınızı bılıyor neden koysun varsada sıler ya da gızler
Fotoğraf koymak değil. Yani evli olduğunu belirten ya da sevgilisi olduğunu belirten tek bir imare yok yani.
tatlım bırakta koymasın yanı yoksa nasıl kadın tavlasın
Ben yarıyolda bırakmam 😂
11 yıldır hayatımda olan birisiydi. Açılma olmamıştı ama arada bir şey olduğu belliydi, sürekli evlilikle ilgili imada bulunuyordu. Askere ben yolladım. Ne annesi ne de bu kız vardı yanında. Annesi zengin biriyle evlenip terk etmişti 5 yıldır konuşmuyorlardı askerdeyken barışmışlar. Biraz para görünce değişti. Askerden gelince yine evlilikle ilgili imalarda bulundu. Yine iş bulup araba alana kadar benim kafamı ütüledi. İş buldu araba aldı ilk ittiği ben oldum sevgili yapmış. Ben de numarasını vs sildim. Aradan 3 ay geçti, doğum günümden 1 gün önce o da benim numaramı silmiş. Ertesi günü instadan doğum günümü kutladı. Sonra o kızla aynı evde stori koydu gece yarısı çay bardaklarını çekmiş kızı etiketlemiş orası onun evi değildi zaten. Neyse sonra hesabı çalındı, Instagram açmamıştı. Aradan 1 ay geçti. Bi tek telegram kalmıştı. Orayı kullanmıyordu normalde. En son geçen yıl ocakta 08.46 da mesaj atmış. Görüldü bile yapmadım. 3 ay sonra da nişanlanmış. Sonra da evlendi işte. 1 yıldır benden ne bi hareket ne de tek bir kelime alabildi. 8 ay instası yoktu. 7 ay önce açtı. 6 ay önce evlendi. Ortak arkadaşlarımız vardı. Onlardan benim en yakın arkadaşım (erkek, o da tanıyor) olanı ilk Instagram açtığında eklememişti. Hiç sevmiyordu arkadaşımı ve o arkadaşımın Instagram hesabının şifresi vardı bende, benim telefonumda açıktı instası o bunu biliyordu. benim doğum günümden birkaç gün önce o arkadaşımı takip etmiş (3 ay önce). 1 hafta sonra o arkadaşımı takipten çıkarmış.
Seni hiç sevmemiş sadece güzel zaman geçirmiş
Tivitırı denk geldi. Paylaşımlarını gördüm. Mutlu değil ve pişmanmış gibi bi hissiyat geldi. İkimizin yerine, saydım vs gibi şarkı falan beğenmiş. Profilinde evli olduğu asla belli değil. Sevgilisi bile yok dersin o derece tek bir tivit atmamış kızla ilgili.
Evli olup pişman olmayan var mı? 😂 erkek sevmediği bir kadınla evlenmez ayrıca sosyal medyada eşini veya evli olduğu ile alakalı şeyler paylaşmak bana göre de saçma geliyor bende olsam paylaşmam
Niye? Aynı evde yaşıyordu zaten? Evlenince ne değişiyor ki? Şunu sormak isterim. Kendi düğününde kot pantolon, gömlek, spor ayakkabı giyer misin?
Sosyal medya bana özeldir ve tek olmak beni daha rahat hissettirir. Arada çapkınlık yaparız 😂 kıyafet konusuna gelince kot 👖 falan giymem ama giydi diye de zorla evlendi değil yani
Ben zorla evlendi demiyorum ama evlenip de daha yeni 2-3 aylık evliyken hala sağa sola salça olmaya çalışıyorsan demek ki vardır bir şeyler.
Evlenmiş sonuç olarak ve sana da yol vermiş. Sen neden daha kurcalıyorsunki bırak ne bk yerse yesin
Sadece merak ettiğim ben onu sildiğim halde, onun da hayatında biri varken utanmadan bana sabahın köründe mesaj atması, evlendikten sonra da rahat durmayıp dikkat çekme çabası.
Özlemem çünkü yarı yolda bırakmazdım.
11 yıldır hayatımda olan birisiydi. Açılma olmamıştı ama arada bir şey olduğu belliydi, sürekli evlilikle ilgili imada bulunuyordu. Askere ben yolladım. Ne annesi ne de bu kız vardı yanında. Annesi zengin biriyle evlenip terk etmişti 5 yıldır konuşmuyorlardı askerdeyken barışmışlar. Biraz para görünce değişti. Askerden gelince yine evlilikle ilgili imalarda bulundu. Yine iş bulup araba alana kadar benim kafamı ütüledi. İş buldu araba aldı ilk ittiği ben oldum sevgili yapmış. Ben de numarasını vs sildim. Aradan 3 ay geçti, doğum günümden 1 gün önce o da benim numaramı silmiş. Ertesi günü instadan doğum günümü kutladı. Sonra o kızla aynı evde stori koydu gece yarısı çay bardaklarını çekmiş kızı etiketlemiş orası onun evi değildi zaten. Neyse sonra hesabı çalındı, Instagram açmamıştı. Aradan 1 ay geçti. Bi tek telegram kalmıştı. Orayı kullanmıyordu normalde. En son geçen yıl ocakta 08.46 da mesaj atmış. Görüldü bile yapmadım. 3 ay sonra da nişanlanmış. Sonra da evlendi işte. 1 yıldır benden ne bi hareket ne de tek bir kelime alabildi. 8 ay instası yoktu. 7 ay önce açtı. 6 ay önce evlendi. Ortak arkadaşlarımız vardı. Onlardan benim en yakın arkadaşım (erkek, o da tanıyor) olanı ilk Instagram açtığında eklememişti. Hiç sevmiyordu arkadaşımı ve o arkadaşımın Instagram hesabının şifresi vardı bende, benim telefonumda açıktı instası o bunu biliyordu. benim doğum günümden birkaç gün önce o arkadaşımı takip etmiş (3 ay önce). 1 hafta sonra o arkadaşımı takipten çıkarmış.
Belki bir gün özlersin 😎
Vicdan azabı çeker insan
Bırakılan olunca peki
Hiçbirsey sebepsiz değil di ki
11 yıldır hayatımda olan birisiydi. Açılma olmamıştı ama arada bir şey olduğu belliydi, sürekli evlilikle ilgili imada bulunuyordu. Askere ben yolladım. Ne annesi ne de bu kız vardı yanında. Annesi zengin biriyle evlenip terk etmişti 5 yıldır konuşmuyorlardı askerdeyken barışmışlar. Biraz para görünce değişti. Askerden gelince yine evlilikle ilgili imalarda bulundu. Yine iş bulup araba alana kadar benim kafamı ütüledi. İş buldu araba aldı ilk ittiği ben oldum sevgili yapmış. Ben de numarasını vs sildim. Aradan 3 ay geçti, doğum günümden 1 gün önce o da benim numaramı silmiş. Ertesi günü instadan doğum günümü kutladı. Sonra o kızla aynı evde stori koydu gece yarısı çay bardaklarını çekmiş kızı etiketlemiş orası onun evi değildi zaten. Neyse sonra hesabı çalındı, Instagram açmamıştı. Aradan 1 ay geçti. Bi tek telegram kalmıştı. Orayı kullanmıyordu normalde. En son geçen yıl ocakta 08.46 da mesaj atmış. Görüldü bile yapmadım. 3 ay sonra da nişanlanmış. Sonra da evlendi işte. 1 yıldır benden ne bi hareket ne de tek bir kelime alabildi. 8 ay instası yoktu. 7 ay önce açtı. 6 ay önce evlendi. Ortak arkadaşlarımız vardı. Onlardan benim en yakın arkadaşım (erkek, o da tanıyor) olanı ilk Instagram açtığında eklememişti. Hiç sevmiyordu arkadaşımı ve o arkadaşımın Instagram hesabının şifresi vardı bende, benim telefonumda açıktı instası o bunu biliyordu. benim doğum günümden birkaç gün önce o arkadaşımı takip etmiş (3 ay önce). 1 hafta sonra o arkadaşımı takipten çıkarmış.
Bende ilk aşk ta buna benzer şey yaşadım. boş ver pislik biri zaten. Üzüldüm senin adına ben ozaman terk ettim oda gitti 7 sene sonra benim arkadaşım evlendi
Allah bildiği gibi yapsın. Tivitırı denk geldi. Paylaşımlarını gördüm. Mutlu değil ve pişmanmış gibi bi hissiyat geldi. İkimizin yerine, saydım vs gibi şarkı falan beğenmiş. Profilinde evli olduğu asla belli değil. Sevgilisi bile yok dersin o derece tek bir tivit atmamış kızla ilgili.
boş ver sana öyle geliyor
Acimasiz biri özlemez
Sebepsiz bırakmam
11 yıldır hayatımda olan birisiydi. Açılma olmamıştı ama arada bir şey olduğu belliydi, sürekli evlilikle ilgili imada bulunuyordu. Askere ben yolladım. Ne annesi ne de bu kız vardı yanında. Annesi zengin biriyle evlenip terk etmişti 5 yıldır konuşmuyorlardı askerdeyken barışmışlar. Biraz para görünce değişti. Askerden gelince yine evlilikle ilgili imalarda bulundu. Yine iş bulup araba alana kadar benim kafamı ütüledi. İş buldu araba aldı ilk ittiği ben oldum sevgili yapmış. Ben de numarasını vs sildim. Aradan 3 ay geçti, doğum günümden 1 gün önce o da benim numaramı silmiş. Ertesi günü instadan doğum günümü kutladı. Sonra o kızla aynı evde stori koydu gece yarısı çay bardaklarını çekmiş kızı etiketlemiş orası onun evi değildi zaten. Neyse sonra hesabı çalındı, Instagram açmamıştı. Aradan 1 ay geçti. Bi tek telegram kalmıştı. Orayı kullanmıyordu normalde. En son geçen yıl ocakta 08.46 da mesaj atmış. Görüldü bile yapmadım. 3 ay sonra da nişanlanmış. Sonra da evlendi işte. 1 yıldır benden ne bi hareket ne de tek bir kelime alabildi. 8 ay instası yoktu. 7 ay önce açtı. 6 ay önce evlendi. Ortak arkadaşlarımız vardı. Onlardan benim en yakın arkadaşım (erkek, o da tanıyor) olanı ilk Instagram açtığında eklememişti. Hiç sevmiyordu arkadaşımı ve o arkadaşımın Instagram hesabının şifresi vardı bende, benim telefonumda açıktı instası o bunu biliyordu. benim doğum günümden birkaç gün önce o arkadaşımı takip etmiş (3 ay önce). 1 hafta sonra o arkadaşımı takipten çıkarmış.
asla
11 yıldır hayatımda olan birisiydi. Açılma olmamıştı ama arada bir şey olduğu belliydi, sürekli evlilikle ilgili imada bulunuyordu. Askere ben yolladım. Ne annesi ne de bu kız vardı yanında. Annesi zengin biriyle evlenip terk etmişti 5 yıldır konuşmuyorlardı askerdeyken barışmışlar. Biraz para görünce değişti. Askerden gelince yine evlilikle ilgili imalarda bulundu. Yine iş bulup araba alana kadar benim kafamı ütüledi. İş buldu araba aldı ilk ittiği ben oldum sevgili yapmış. Ben de numarasını vs sildim. Aradan 3 ay geçti, doğum günümden 1 gün önce o da benim numaramı silmiş. Ertesi günü instadan doğum günümü kutladı. Sonra o kızla aynı evde stori koydu gece yarısı çay bardaklarını çekmiş kızı etiketlemiş orası onun evi değildi zaten. Neyse sonra hesabı çalındı, Instagram açmamıştı. Aradan 1 ay geçti. Bi tek telegram kalmıştı. Orayı kullanmıyordu normalde. En son geçen yıl ocakta 08.46 da mesaj atmış. Görüldü bile yapmadım. 3 ay sonra da nişanlanmış. Sonra da evlendi işte. 1 yıldır benden ne bi hareket ne de tek bir kelime alabildi. 8 ay instası yoktu. 7 ay önce açtı. 6 ay önce evlendi. Ortak arkadaşlarımız vardı. Onlardan benim en yakın arkadaşım (erkek, o da tanıyor) olanı ilk Instagram açtığında eklememişti. Hiç sevmiyordu arkadaşımı ve o arkadaşımın Instagram hesabının şifresi vardı bende, benim telefonumda açıktı instası o bunu biliyordu. benim doğum günümden birkaç gün önce o arkadaşımı takip etmiş (3 ay önce). 1 hafta sonra o arkadaşımı takipten çıkarmış.
Evet özledim
11 yıldır hayatımda olan birisiydi. Açılma olmamıştı ama arada bir şey olduğu belliydi, sürekli evlilikle ilgili imada bulunuyordu. Askere ben yolladım. Ne annesi ne de bu kız vardı yanında. Annesi zengin biriyle evlenip terk etmişti 5 yıldır konuşmuyorlardı askerdeyken barışmışlar. Biraz para görünce değişti. Askerden gelince yine evlilikle ilgili imalarda bulundu. Yine iş bulup araba alana kadar benim kafamı ütüledi. İş buldu araba aldı ilk ittiği ben oldum sevgili yapmış. Ben de numarasını vs sildim. Aradan 3 ay geçti, doğum günümden 1 gün önce o da benim numaramı silmiş. Ertesi günü instadan doğum günümü kutladı. Sonra o kızla aynı evde stori koydu gece yarısı çay bardaklarını çekmiş kızı etiketlemiş orası onun evi değildi zaten. Neyse sonra hesabı çalındı, Instagram açmamıştı. Aradan 1 ay geçti. Bi tek telegram kalmıştı. Orayı kullanmıyordu normalde. En son geçen yıl ocakta 08.46 da mesaj atmış. Görüldü bile yapmadım. 3 ay sonra da nişanlanmış. Sonra da evlendi işte. 1 yıldır benden ne bi hareket ne de tek bir kelime alabildi. 8 ay instası yoktu. 7 ay önce açtı. 6 ay önce evlendi. Ortak arkadaşlarımız vardı. Onlardan benim en yakın arkadaşım (erkek, o da tanıyor) olanı ilk Instagram açtığında eklememişti. Hiç sevmiyordu arkadaşımı ve o arkadaşımın Instagram hesabının şifresi vardı bende, benim telefonumda açıktı instası o bunu biliyordu. benim doğum günümden birkaç gün önce o arkadaşımı takip etmiş (3 ay önce). 1 hafta sonra o arkadaşımı takipten çıkarmış.
Gör diye yapmıştır
Neyi
Başkasıyla olduğunu
Onu biliyordum zaten kızla sevgili olduğunda 4-5 ay instamda vardı. Benden çok uzun süre hiçbir tepki alamayınca kendini unutturmamak için dikkat çekmeye çalıştı gibi geldi. Bi de sabahın köründe bana mesaj atmasına ne diyorsun?
Alışkanlıklae yenilerine yerini terkedene kadar kurtulmaz zor oluyor
Tivitırı denk geldi. Paylaşımlarını gördüm. Mutlu değil ve pişmanmış gibi bi hissiyat geldi. İkimizin yerine, saydım vs gibi şarkı falan beğenmiş. Profilinde evli olduğu asla belli değil. Sevgilisi bile yok dersin o derece tek bir tivit atmamış kızla ilgili.
Evlrnmiş barklanmış mutşu olsun unut gitsin
Sebebi olmadan hiç bişey olmaz
Hayır
özlemem
Hasretim
11 yıldır hayatımda olan birisiydi. Açılma olmamıştı ama arada bir şey olduğu belliydi, sürekli evlilikle ilgili imada bulunuyordu. Askere ben yolladım. Ne annesi ne de bu kız vardı yanında. Annesi zengin biriyle evlenip terk etmişti 5 yıldır konuşmuyorlardı askerdeyken barışmışlar. Biraz para görünce değişti. Askerden gelince yine evlilikle ilgili imalarda bulundu. Yine iş bulup araba alana kadar benim kafamı ütüledi. İş buldu araba aldı ilk ittiği ben oldum sevgili yapmış. Ben de numarasını vs sildim. Aradan 3 ay geçti, doğum günümden 1 gün önce o da benim numaramı silmiş. Ertesi günü instadan doğum günümü kutladı. Sonra o kızla aynı evde stori koydu gece yarısı çay bardaklarını çekmiş kızı etiketlemiş orası onun evi değildi zaten. Neyse sonra hesabı çalındı, Instagram açmamıştı. Aradan 1 ay geçti. Bi tek telegram kalmıştı. Orayı kullanmıyordu normalde. En son geçen yıl ocakta 08.46 da mesaj atmış. Görüldü bile yapmadım. 3 ay sonra da nişanlanmış. Sonra da evlendi işte. 1 yıldır benden ne bi hareket ne de tek bir kelime alabildi. 8 ay instası yoktu. 7 ay önce açtı. 6 ay önce evlendi. Ortak arkadaşlarımız vardı. Onlardan benim en yakın arkadaşım (erkek, o da tanıyor) olanı ilk Instagram açtığında eklememişti. Hiç sevmiyordu arkadaşımı ve o arkadaşımın Instagram hesabının şifresi vardı bende, benim telefonumda açıktı instası o bunu biliyordu. benim doğum günümden birkaç gün önce o arkadaşımı takip etmiş (3 ay önce). 1 hafta sonra o arkadaşımı takipten çıkarmış.
Erkek varlıkta kadın yoklukta gerçek yüzünü belli eder özetle senin ki iki yüzlü çıkmış kurtulduğuna sevinmen gerekiyor:)
Seviniyorum tabi erken gösterdi Allah. Tivitırı denk geldi. Paylaşımlarını gördüm. Mutlu değil ve pişmanmış gibi bi hissiyat geldi. İkimizin yerine, saydım vs gibi şarkı falan beğenmiş. Profilinde evli olduğu asla belli değil. Sevgilisi bile yok dersin o derece tek bir tivit atmamış kızla ilgili.
Allah böyle hain insanlardan bizleri korusun amin
Sen kazandın o kaybetti
Evet ama üzülen yine ben oldum
Hayatına devam edemeyen, güvensizliğiyle, hayal kırıklığıyla kalan.
Kul hakkına giriyor kolay değil ama ahirette karşılığını alacaksın ve lütfen üzülme 🌹
Bi de benim bedduamdan çok korkardı. Senin bedduaların direkt adrese teslim sakın bana beddua etme diyodu
Riyakar insanların ne dedikleri aslında çok önemli değil nasıl olsa yapmacılık var yalanlar
Sevmek için bizim gibi mangal gibi yürek lazım değerli bir şey az bulunur
Senn
11 yıldır hayatımda olan birisiydi. Açılma olmamıştı ama arada bir şey olduğu belliydi, sürekli evlilikle ilgili imada bulunuyordu. Askere ben yolladım. Ne annesi ne de bu kız vardı yanında. Annesi zengin biriyle evlenip terk etmişti 5 yıldır konuşmuyorlardı askerdeyken barışmışlar. Biraz para görünce değişti. Askerden gelince yine evlilikle ilgili imalarda bulundu. Yine iş bulup araba alana kadar benim kafamı ütüledi. İş buldu araba aldı ilk ittiği ben oldum sevgili yapmış. Ben de numarasını vs sildim. Aradan 3 ay geçti, doğum günümden 1 gün önce o da benim numaramı silmiş. Ertesi günü instadan doğum günümü kutladı. Sonra o kızla aynı evde stori koydu gece yarısı çay bardaklarını çekmiş kızı etiketlemiş orası onun evi değildi zaten. Neyse sonra hesabı çalındı, Instagram açmamıştı. Aradan 1 ay geçti. Bi tek telegram kalmıştı. Orayı kullanmıyordu normalde. En son geçen yıl ocakta 08.46 da mesaj atmış. Görüldü bile yapmadım. 3 ay sonra da nişanlanmış. Sonra da evlendi işte. 1 yıldır benden ne bi hareket ne de tek bir kelime alabildi. 8 ay instası yoktu. 7 ay önce açtı. 6 ay önce evlendi. Ortak arkadaşlarımız vardı. Onlardan benim en yakın arkadaşım (erkek, o da tanıyor) olanı ilk Instagram açtığında eklememişti. Hiç sevmiyordu arkadaşımı ve o arkadaşımın Instagram hesabının şifresi vardı bende, benim telefonumda açıktı instası o bunu biliyordu. benim doğum günümden birkaç gün önce o arkadaşımı takip etmiş (3 ay önce). 1 hafta sonra o arkadaşımı takipten çıkarmış.
özlenir