İşin ucu bana dokunur mu? Kendi hallerine bırakmalı mıyım?

İki sene önce benden 6 7 yaş büyük biriyle konuşuyordum o zmnlar beni 2 senedir takip ettiğini söylemişti başta bir dönemden geçtiğim için takılmadışım bu durum sonrasında gözümü açmama yardımcı oldu ve sorunlu bir şekilde konuşmayı kestik ve üstünden gerçekten bayaa bir süre geçti. Şimdi kuzenimle ki kendisi daha 17 yaşında konuşmaya başladıklarını ve flörtleştiklerini öğrendim. Beni bile bile bu yola girmeleri kendi tercihleri diyip takılmadım lakin benşm hakkımda konuştuklarını ve çocuğun sürekli beni sorduğunu öğrendim ve iyi bir şekilde konuşmayı kesmediğimiz içinde sinirlerim biraz gergin ve ne düşüneceğimi ne yapacağımı bilmiyorum biri bi el atsın gerçekten kafam kazan gibi oldu artık ihtimalleri düşünmekten. Bir tavsiyeniz vs. Var mı?
İşin ucu bana dokunur mu? Kendi hallerine bırakmalı mıyım?
Cevapla