Eşimin ailesinin yanında çocuk yapma meselelerini konuştum?

26 yaşında iç mimarım. Geçen sene evlendik eşimle. Dün bize yemeğe annesi babası ablası eniştesi ve yiğeni geldi eşimin. Eşimin ablasının çocuğu 6 yaşında erkek çocuğu çok tatlı geliyor gözüme yanıma alıp sevdim sonra salonda bütün aile fertleri otururken bende bizde yapalım aşkım şundan uzun zamandır istiyorum bu gece tam zamanı dedim ve güldüm şaka yapıyormuşçasına sonra kayınvalidem bana edep çok önemli bir şey dedi pardon da kendisi hiç zamanında yapmadı sanki. Bunda ayıp bir şey mi var?
Eşimin ailesinin yanında çocuk yapma meselelerini konuştum?
Cevapla