Yani biyolojik bir şey mi bu tam olarak nedeni ne
Kadinlardan oneri almak saçma geliyor bana
Bana göre kadınlar bunu becermiyorlar (ya da duygusal erkekler)
Iyilestirici şeylerde mesela psikolog doktor hemsire fizioterapist gibi kadınlar iyi ama hedef belirleme spor vs konularda erkekleri secerim
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
3Cevap
yani bu kişisel terchin olabilir. mantıgına yatabilir. misal bu sekilde erkeklerde otobüste kızların yanına oturmayı tercih eder. misal 2 koltuk bos. biri erkek biri kız. girer içeri bakar erkek var bekler ki biri doldursun kzıın yeri tek bos yer kalsınsonra oturur:D niye kızlar minik olur yer kaplamaz güzel kokar. enerjisi olur elin adamının yanında oturmaktansa bi ciceğin yanı daha iyi değilmi:D neyse ben,, de, araba alma kararım olunca bayandan temiz diyorlar ya direk kapatıyorum. erkek daha iyi bence.
Hmm bunu hiç düşünmemiştim ama bu daha farklı ben çalışma olarak düşünüyorum fazla kadına katlanamıyorum ben kesinlikle deliriyorum resmen biryerden sonra
yönetici olarak ozellikle bayan yöneticiyi de benim iş yerimde sevmiyor bayan çalısanlar.
Aynen Türk kadinlarinda o yok özellikle
normalde kadın dayanısması olur ama beni şaşırtmıstı bu düşünceleri. neyse soruna cevap bulduk umarıım
Cinsiyetçi bir kadın görmek şaşırttı.
Cinsiyetci demesek ona😗
Basbaya cinsiyetçiliks bu hocams :D
Değil ya değil başka bir şey bu
Doğru yapıyorsun
Neden öyle olabilir biyolojik mi bu
Evet sağ ve sol beyin ile alakalı birde hormonal durum herşeyin bilimsel açıklaması vardır dünyada erkekler sonuç odaklı ve sayısal şeylerde daha iyidir
Evet çünkü duygusal erkekler de benim gözümde aynı balık burcuysa hele onlarla bir is yapmam ben
Senin burç ne aslan mısın aslik var biraz
Ikizlerim ben aslanlari pek s3vmem ama en nefret ettiğim burç balik
Kova nasıl peki balık alıngan duygusal oluyor
Balık yükselenim ama baliklari sevmem babam da balık yakın arkadaşımda balikti bu yakinlarda bir balikla da tanistim biryerden sonra bayiyorlar beni depresyona bile girecek gibi oluyorum
Ama noldu babam umursamıyor yakın arkadaşım da öyle sildim sjnsnsn
Ay burcum da kova benim)
Bir kovalar konuşuyorum son 2 3 aydır iyi genel olarak eğlenceli romantikimsi ama dünyaya karşı öyle dünyaya değişmeye gelmiş bir adamlar onlar
Arkadaş canlısı dışardan soğuk ve duygusuz diyorlar genelde
Bana duygusuz gelmiyor kovalar sakinler sadece benim kadar deli dolu değiller ben de pek değilim gercj
Komik ve neşeli oluyor ikizler ama kararları çok değişken
Yani evet o yüzden diyom ya hep bir erkeğe ihtiyaç duyuyorum beni yonlendirecek birine
Onu her kız ister ezik ve kadının her dediğini uyan kişiyi kız napsın
Bazı kızlar istemez işte bazıları fazla ister ben daha çok fixe edilmeye ihtiyacım oluyor
İyi bir şey bence ama her zaman karşındakine değil kendi fikirlerinle harmanlayıp uy
Yapabilsem keşke o kadar ihtiyacım varki buna zor be zor
Çok kolay
Wow nasıl peki
Nasıl kolay olur
Kendimi geliştir ingilizce öğren araştır çoğu şeyi kendin halledersin
Niye zor geliyor bu bana allah allah noldu bana böyle depresyon sonrası böyle oldum tuhaf
Spor yap düzenli depresyonun kalmaz
Haklısın biri onerdi en son bana onun dakarisi gelip (karisi akrabam kuzen gibi birseyim)
Gelip şey dedi senin suçu hepsi sen her zaman böyleydi anneni birini suclama boşuna boşuna sen depresifsin 🐦⬛🐦⬛ kavga hanfendi öğkh
Her sorunun çözümü kendinde başkası sana yardım edemez
burada bi kez bir soru sormuştum adam biraz sonra burcumu sordu daha sonra da sen ikizlersin kendin halledersin dedi jsjsjjs
Haha güldüm ama burca göre bir şey değil bu
Biliyorum ama aklıma hep onu getirip hadi kızım kendin yap diyorum
Motive ediciyse öyle yap