26 yaşına geldim hiç sevgilim olmadı karşı cinse karşı hep sert mizaclı oldum hayata karşıda bazen çok neşeli bazen çok sinirli olabiliyorum çabuk sinirlenen yapıya sahibim ama bazende sempatiğimdir insanları güldürürüm yalnız cilve nedir asla bilmem sevgilim olsa odun biri olurdum disil enerjiden çok eril enerjiye sahibim pembe rengi sevmem mesela erkeklerin yapabileceği çoğu şeyi kadın da yapar düşüncesindeyim genelde saçlarım toplu olur açık giyinmem az makyaj yaparım ama yüz güzelliğime ve karakterime güvenirim
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
Bu kadar çok "erkek görünümlü yaratık" varken bence bu sizin için avantaj. Çocuklarını "hayvanın oğlu", "hayvanın kızı" diye seven evebeynler gördüm. Kendi kanından olsun veya olmasın, toplum olarak karşımızdakine bakış genelde çarpık, yozlaşmış. Yıllardır büyük ortadoğu projesi adına cahilleşsin diye milyarlar ve nice değerli insanlar harcanan, gerçek tarih ve kültürden yoksun bırakılmış bir toplum olduk. Ülkenin haline baksa bile bunu hala farkedemeyen insanların çoğunlukta olduğu bir ülkeyiz artık.
Uzun sözün kısası şu, her ne kadar sizi takdir etsem de, insanın dengeye, sevmeye ve sevilmeye ihtiyacı var. Evet erkekler genelde sizin gibilerden kaçar ve bazı ana sebeblerini yazdım zaten. Böyle birini bulmak bugünlerde çok zor ama, umarım bulursunuz, bulduğunuzda da daha önce tecrübe etmediğiniz duygu ve davranışları yaşayacaksınız. Korkmayın, zaten dışarı göstermeye hiç bir şekilde zorunlu olmadığınız şeyleri, "sizi seven" sevdiğinizle yaşamaya bakın...
00 Yorumla
En İyi Cevaplar
Kadında ciddiyet iyidir. Her erkeğe karşı değil, kendi erkeğine özel dişil ederji de önemlidir.
Aynı zamanda kadına yakışan zerafettir. Tabi ki zerafetten kastım çıt kırıldım bir tipleme değil. Dişiliği ön planda olmalı, nezaketi de kadına yakışır düzeyde. Ve hayat bu tabi ki yeri geldiğinde erkek işlerini de yapıp başının çaresine bakmalı. Ancak sen kadar erkeklik pek hoş gelmiyor kulağa...
Senin anlattığın kadın, mahalledeki Hasan abiden farksız geliyor kulağa. Gerçek nasıldır onu bilemem.
Dışarı karşı sert ol, sorun yok. Ancak erkeğine kadınlığını ve zerafetini göstermekten çekinme.
00 Yorumla
Bunu yazan bir kadın olamaz..
02 Yorumla
Soran1 yılNiye nesi var
- Kişilik & Karakter konusunda 2,1b cevap paylaştı.
s 1 yılBahsettiğin gibi bi tanıdığım var, 2 kere aynı kişiyle nişan attı, karşındakine yazık. Ben de mesela tam cilvenaz değilim, liseden beri ayaklarımın üstünde durduğum için her şeyi ben yaparım modundayım. Açık giyinmem kıyafete önem vermem ama bu eril enerji demek de değil aslında. Duruma göre şekillenebiliyorsun, mesela her şeyi ben yaparım derken yavaş yavaş bıraktım bazı şeyleri karşımdaki insana. Erkekler böyle kadınları sevmez diyemeyiz ama nadir seven de maalesef
07 Yorumla
Soran1 yılAslında seninle benziyor gibiyiz
- 1 yıl
Bahsettiğin eril enerji değil, bir bakıma güçlü olmak. Eğer ailen "illa evleneceksin, kadın erkeğe hizmet edecek" kafasında büyütmediyse cilvenaz olman çok zor, ben de öyleyim😂
Soran1 yılAilem geri kafalı değil zaten beni hep kendi işini halledebilen bir kız olarak büyüttüler mesela babam bana sadece bebekler almadi arabalarla da büyüdüm birlikte maçta izledik forma hediye etti annem kendi başıma her işimi halledebilecegimi öğretti kıyafetime hiç karışmadılar açık kıyafetlerde aldılar ama ben giymedim hep kapalı giyindim utangaç oldum şimdi annemle babam 10 yıl oldu boşanalı ben erkek gibi oldum bir motorum var tamirhaneye bile giderim yani herseyimi kendim hallederim
- 1 yıl
Ahahha aynı ben işte. Çalıştığım iş de mesela erkeklerin çoğunlukta olduğu bi iş. Arabada sorun mu var alırım sanayiye götürürüm falan. Ama barbieleri de severim, pembeyi de severim, damacana da taşırım 😂 belki hayatını değiştirecek, sevdiğin insanı bulamamışsındır. Onu bulunca bi süre sonra yanında kedi gibi oluyorsun zaten
Soran1 yılHaklısın belki de hayata karşı hep güçlü olmak zorunda kaldığım için sert olmaktan başka çarem yoktur ama bir gün beni prenses gibi hissettiren biriyle tanışırsam belki yüklerim hafifler ve bende yumuşarım
- 1 yıl
Umarım o insanı bulursun💖 hepimiz bebek gibi sevilmeyi hak ediyoruz
Soran1 yılTeşekkür ederim inşallah 🙏🏻💕
AI Persona’ya Sor
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
22
Cevap
132Cevap
- Kişilik & Karakter konusunda 204,2b cevap paylaştı.
u 1 yılHayır ben baskın kadın severim elbette. . ama odun da olmasın..
00 Yorumla - Kişilik & Karakter konusunda 20,2b cevap paylaştı.
1 yılHayır aksine çoğu erkeğin arayıp bulamadığı kadın tipisin gadası
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)1 yılbende senin gibiyim aynıyız diye bilirim sadece benim mizacım sert değil yani her türlü muhabbet döndürebilirim soğuk biri değil sıcakkanlı samimi bir insanım hani rahatlıkla biriyle sohbet ederim ve sohbetimde sarar yani kafa dengi biriyimdir ama erillik hakim bende çünkü bu zamana kadar evi çekip çevirmek zorunda kaldım annemi babamıda aynı şekilde birçok şeyde ben ön ayak oldum ben hallettim diyebilirim sanırım bundan kaynaklı bi erillik var ama eğlenceli insanımdır ya erkeklerle daha iyi anlaşıyorum hani baya rahat insanımdır genelde kızlar argo şeylere falan pek gelemez hemen ay çok ayıp yaparlar ben öyle değilim dışarıdan aşırı minnoş sevimli auram yüksek bir kızım bundan kaynaklı olacak ki sevgili konusunda sıkıntı çekmedim yeri gelince minnoş oluyorum bebek gibi sevilmeyi çok severim mesela ayakkabımın bağlanması ne bileyim atkımı beremi giydirip bebek gibi sevmesi hoşuma gider :D konuşmam falan biraz erillik içerir yani sevgilimle daha çok kanka gibi oluyorum erkeklerle lanlı oğlumlu konuşmayı severim onların dilinden konuşmak daha samimi geliyor bana ve son olarak maskülen bir adamla kesinlikle anlaşamazsın çünkü ikinizde dominant ve baskın olduğunuzda kavgalar havada uçuşuyor ama bir taraf daha feminen olunca sen dominant kalmaya devam ediyorsun
110 Yorumla- 1 yıl
Niyeyse bende böyle kadınlardan hoşlanıyorum
Cevap sahibi1 yılanneniz nasıl biri? dominant bir kadın mı?
- 1 yıl
Uzun hikaye... En son 6 yaşında anne mi gördüm
Cevap sahibi1 yılah pardon bunu sorma amacım eğer anneniz dominantsa onun gibi birini arıyorsunuz diyecektim
- 1 yıl
Onu anlayabiliyorum zaten. Ama pardonluk bir durum yok. Alıştım her seye 😀
- 1 yıl
Bana mı söylüyorsun dostum 🤔
- 1 yıl
İyi o zaman
Cevap sahibi1 yıl@emrre_x11 buyur karşim
1 yılARTILARIN: Açık giyinmiyorsun, az makyaj yapıyorsun, kendinle barışıksın.
EKSİLERİN: Pembe sevmiyorsun, erkeklerle rekabet içindesin, cilve yapmıyorsun.
Benim vardığım sonuç şu. Etrafındaki erkeklerin çoğunun eril enerjisi düşük. Onlar seni istiyor ama onlar sana çekici gelmiyor. Senin içindeki o feminen tarafın aktive olması için karşına uzun boylu, iri yapılı, dediğim dedik, otoriter, seni her şekilde domine edecek bir tip çıkması gerekiyor.
Sana öyle bir adamın ummadık sürpriz bir anda sürpriz bir şekilde karşına en maskülen tarafıyla çıkıp sende bir elektroşok yaratması gerekiyor.
Aslında sorun değil 21. yy erkeklerin yüzde 80'inin eril enerjisi düşük. Bu biraz da toplumsal inşa ile alakalı... Feminizmin sosyal ve hukuksal bağlamda egemen olduğu toplumlarda erkeklerin tükenen eril enerjisi kadınlara, kadınların tükenen dişil enerjisi de erkeklere geçer.
34 Yorumla- 1 yıl
Bir de taaa kökü çocukluğuna uzanan köklü bir maskülen yapılanma içindesin. Ebeveynlerin bir kız çocuğunu yetiştirilmesi gereken en yanlış tarzda yetiştirmiş. O kadar yanlış tarzda yetiştirmişler ki pembe renk bile sevmediğini söylüyorsun.
Soran1 yılAnne babam beni çok güzel özgür bir şekilde yetiştirdi hem disil hem eril şekilde eşit biçimde pembeden nefret etmiyorum küçükken en sevdiğim renkti sonra lise zamanı zorbalık yaşadım ve daha erkeksi oldum pembeden uzaklaştım sevdiğim pembe tonu pudra pembesi gül kurusu ve mor barbiemsi pembeleri sevmem
- 1 yıl
Doğrudur tabi ki. Okuduğum kadarıyla yorum yaptım. Yanlış bir tespitte bulunup seni kırdıysam özür dilerim.
Ama kendini yıpratma. Bir kadın için zorunlu yalnızlık diye bir şey söz konusu değildir. Bir kadın güzel olsa da olmasa, iyi bir fiziği olsa da olmasa da, parası olsa da olmasa da, feminen olsa da olmasa da yeter ki evlenmek istesin evde kalmaz. Çünkü bir kadın sahip olduğu görsel maddi sosyal niteliklerden dolayı değil sadece kadın olduğu için tercih edilir. Çünkü kadın doğurganlık özelliğine sahip olduğu için doğuştan değerlidir.
Ne kadar yakışıklı varlıklı ya da iyi huylu olursa olsun beta karakterli, feminen ruhlu bir erkek seçme kendine. Yoksa içindeki o dişi panteri keşfedemezsin ve evlilikte erkek zorunda kalırsın ki bu durum bir kadın için ya sonu hüsranla biten bir ilişki ya da ömür boyu mutsuzluk demek.
Hakkında hayırlısı neyse o olsun. - 1 yıl
*Yoksa içindeki o dişi panteri keşfedemezsin ve evlilikte erkek rolü oynamak zorunda kalırsın ki bu durum bir kadın için ya sonu hüsranla biten bir ilişki ya da ömür boyu mutsuzluk demek.
1 yılErkekler aslında evlilik amaçlı olanlarda yüksek dişil enerji seviyor. Sihirli annem Betüş peri gibi olan😂
Ama uzun ilişki sevgili vs de bazen erillik sever bunda tensel temas durumuna göre değerlendirmek gerek. Tensel temas yoğunsa dişil eril karışımı sever çoğu.
20 YorumlaYani birinin seni anlamasi için bı kaç sene geçmesi lazım. Erkeklerin yaptığını yapmaya çalışma herkes kendi işini yapsın boş ver. Kendine ayıracak zamanım olmalı.
O rengi bu rengi sevmenin bı önemi de yok bunlar kriter değil insanlar senden uzaklasmasin. Sana yaklaşması için nedenleri olsun özgür bırak kendini. Sert
Asabi ya da çok aşırı kriterlerin varsa zaten kişi kişiye ayak uydurmakta zorlanir. Önce sen kendini beğen elbet seni beğenen vardır. Güzellik görecelidir bazen bı gülüseme bile karşındakine yeter.
Hayatı akışında yaşa.00 Yorumla
1 yılkendin de söylemişsini tüm erkekler kaçmaz ama dişil enerjisi yüksek erkekler hoş gelirsn çünkü bu şekilde denge saglanır ve tabiki bu senin hoşuna gitmez... dişil enerji yükselt gül suyu kullan kadınlarla vakit geçir ve kadınların ilgilendigi şeyleri sevmeye çalış yani mesela erkek oyunları futbol gibi hobilerin varsa bırakmalsn
30 Yorumla
1 yılYani yüksel dişil enerjili kız severim ama pembe rengi sevmiyor veya feminist düşünceleri eril diye nitelendirmemek lazım. Giyim ve bakım tarzı da bunu belirlemez sade güzelsen makyaj yapmaman doğal asıl önemli konu flörtleşmeye, ilgi görmeye, sevilmeye karşı verdiğin tepkiler; odun gibi olurum deme sebebin ne yapacağını bilmemen mi yoksa yapı olarak o dilil hareketleri sevmemen mi?
03 Yorumla- 1 yıl
Yorumda millet renklere takılmış da kızlar genelde siyah rengi daha çok sever.. hepsinin en az bir tane siyh abiyesi oluyor
Soran1 yılBence hiç sevgilim olmadığı için erkeklere karşı hepsi artniyetli düşüncesinde olmam ve flortlesme olaylarına uzak olmam nasıl davranacağımîda bilmemem yoksa kim şımarmak istemez
- 1 yıl
Senin olayın eril enerji değil, k. şar değilsin sadece yoksa sevgilin olsa içinden çıkan dişilliğe sen de şok olursun
Evet kaçıyordur. Bunlar güzel özellikler ama çoğu erkek karşısında sert mizaçlı bir kadın görmek istemez. Ama tam tersi senin gibi olan kadınları da beğenenler var. İşve cilve gibi şeylerin yoksa da bilmiyorum o da sıkıntı gibi. Genelde takılmak için değil de ciddi ilişki düşünen kişiler seninle ilgilenir diye düşünüyorum.
01 Yorumla
Soran1 yılBen ciddi ilişki insanıyım zaten o yüzden yıllardır yalnızım
Kişilik & Karakter konusunda 556 cevap paylaştı. Sevgilim olsa diyerek zaten cevabı vermişsiniz.. Ben olsam bende kaçardım.. Takdir edilecek en güzel yanınız kendinize çok dürüstsünüz.. Eksilerinizi artılarınızı bilmeniz güzel ama değiştirmemeyi ve ben böyleyim demeyi seçmeniz erkeklerin sizden kaçmasında başlıca sebep
10 Yorumla
1 yılBenim de mizacım sert. Şans olarak hep ana kuzuları denk geliyor böyle olunca😂
22 Yorumla
Soran1 yılAynen ama bizim anlatabileceğimiz erkek tipi ya bizden daha baskın olacak maço ya da hanımcı olacak mesela ben 1 ay bir çocukla konuştum sevgili olmadık hanımcı biriydi ağzımın içine bakıyordu her dediğime okeydi ters yapsam da o beni kırmiyordu ama sapık olduğunu öğrendim bıraktım
- 1 yıl
İşte istediğimiz o şekilde ağzımıza bakmadı ama psikolojik problemleri oluyor 😂
Güzel olabilirsin ama erkeği asıl çeken feminenlik ve dişil enerjidir. Bu gidişle ne bilim çok zor birini bulursun. Şöyle bir şey var erkekler bir sinirli bir mutlu kadınlardan hoşlanmaz. O ney öyle belirsizlik içerisinde. Beta tipli erkekler var belki onlarla şansını deneyebilirsin yani hanımcılar.
00 Yorumla- Kişilik & Karakter konusunda 10,7b cevap paylaştı.
1 yılHep istediğim bir kadın profili , fakat ne istediği konusunda kendi celisiyor olduğunu fark ettiğim an bütün ilgim , isteğim gidiyor.
Bunu birinin kendi ile ilgili bu şekilde konuşmasından çok fiile dokmebiliyor olmasıyla ilgiliyim.
Yapabildiğiniz kadar yaşarsınız hayatı,
Sözler sadece lafî güzaf.00 Yorumla Kişilik & Karakter konusunda 491 cevap paylaştı. 15 yıl öncesine kadar aranan kadın figürü. Şimdilerde ilişki konusunda şansın nedir bilmem. Ama senin dilinden ruhundan anlayan insan ile karşılaştığında nasıl değiştiğine, lan ben böyle biri değildim dediğine şahit olacaksın :)
Cevap: Evet şimdiki erkekler kaçıyor. Fazla erkeksi geliyorsundur onlara :D00 YorumlaKişilik & Karakter konusunda 2,4b cevap paylaştı. Mizaç önemli ne kadar sert görünüyorsan demek yanaşmaya korkuyor olabilirler tabi ki bu benim düşüncem. Diğerleri için mavi seviyorsun eril enerjin yüksek olmaz gibi düşünme bunları da seven tarzına yakın veya benzer illa ki birisi vardır. Buradaki sıkıntı (sıkıntı da denmez de doğru tabiri bulamadım dayko) kişilerin yanaşmaması çekinmesi, umarım doğru kişi ile karşılaşırsın.
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)1 yılEril değil ama böyle aşırı prenses gibi takılan kızlardansa doğallığı daha çok tercih ediyorum. Böyle kendini aşırı zayıf kırılgan gösteren kadın sevmem. Doğada hiçbir kadın aşırı zayıf kırılgan olamaz. Bakın anneleriniz, babanekeriniz hiçbiri aşırı ay uyu konuşmaz, aşırı kırılgan değildir. Modern toplumda dişilik eştitir çit kirildimlik olarak aşıladilar insana
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)1 yılesasında seni tanımak isterim ilginç birisin seni tanırsam ileriye yönelik de belki bir şey olabilir hangi ildesin.son olarak bir soru soracağım KS takılan erkekleri nasıl tanımlıyorsun ben 2 haftadır sanırım buradayım öncesinde üyeliğim vardı ama girmiyordum.
00 YorumlaKişilik & Karakter konusunda 2b cevap paylaştı. Çok sert. olunca Mahmut abi gibi görüyorlar bence.:) sen biraz tarzı yumuşat her şeyi ben yaparım demek yorucu boş ver. Arada prenses hissetmeli
20 Yorumla- Kişilik & Karakter konusunda 2,5b cevap paylaştı.
1 yılBir erkek hayatında kendisinden bir tane daha olmasını istemez. Eril karakterli, işve cilve yapmayı bilmeyen, sert kadınlarla ilişki yaşamak erkek için çok zor. Aşko kuşko, çıtkırıldım, nazenin, narin ol demiyorum ama dişil yanına çalış biraz.
00 Yorumla - Kişilik & Karakter konusunda 722 cevap paylaştı.
1 yılTam benlik, bu tarz kızlar ilişkilerinde sadık oluyor gözün kapalı güvenebiliyorsun delikanlı kız dediklerinden yürekten sever böyleleri ama hep üzerler böylelerini nerede bir boyalı bebek var onu eş üstünde tutarlar onlarda... yaparlar
00 Yorumla Çalıştığım bankada aynı senin gibi bir kız var o kadar itici ve zor geliyorki insan merhaba demeye korkuyo yani uzun vadede sağlık iletişim kurulamayacağını düşünüyor insan
011 Yorumla
Soran1 yılYa ben o kadar değilim aslında sadece cıvık erkeklere böyleyim
Soran1 yılAynen
Soran1 yılSenin neden hiç sevgilin olmadı peki yani sence bunun nedeni ne profildeki sensen eli yüzü düzgün bir insansın
- 1 yıl
her sert kadında eril degildir belki de sen ve senin gibiler uzak dursun diye öyle davranıyordur dimi
- 1 yıl
İnanki bende bilmiyorum 181 boyundayım çevremden çok iltifat alan biriyim tarzı olan temiz bir yapım var ama olmuyor bence allah bir şey biliyorki istemiyor ben böyle yorumluyorum sendede şöyle olmuştur seni seveni sen sevmiyorsun, senin sevdiğinide seni sevmiyor dua edip bekliyorum
Soran1 yılÖyle zaten benim beğendiğim beni beğenmiyor beni beğeneni ben beğenmiyorum sende de öyledir yani sevgilisi olmayan insan dengini bulamiyordur
Soran1 yılSenin gibi yaklasimi olan birine rastlamak bu devirde çok zor en güzeli böyle kal
Kişilik & Karakter konusunda 1,4b cevap paylaştı. Kız sen de biraz cilveli işveli ol. Ben çok kadınsıyım ama hiç kimseye ihtiyacım olmadığı, güçlü olduğum için erkekler yanaşamıyor. Hepsi yanında kol kanat gereceği bir kadın istiyor sanırım.
115 Yorumla- 1 yıl
Yaklasilacak kadar güzel değilsin zaten 👍
- 1 yıl
AHAHAHAHAHA :) :) :)
- 1 yıl
Yemişim özgüvenini yaaa... Gel seninle bir müsabaka yapalım. Hatta sen kendi yerine birini bul. 10 km koşu, ardından 400 m pentatlon, ardından 2 km yüzme... Sana göstereyim yaşımın geçip geçmediğini. Klasik yaşın geçmiş lafları baydı artık ablam :) :) :)
- 1 yıl
Seni bir konuda takdir ediyorum. Seni bu kadar sağlam elestirmeme rağmen engellemedin. Karakterli kızmışsın 👍
- 1 yıl
Ben de seni taktir etmek isterdim. O yaşlı görüntünü görmesinler diye profilini değişmeseydin keşke. 😁 Ben prensesler gibi yaşadığım için koşu moşu beceremem. Canım da çok kıymetlidir amca. Kendini kanıtlamak için başka biriyle yarışa girebilirsin. Kanıtlamış olsan da sonucu değiştirmez. 😉
- 1 yıl
Yaşlı görüntü mü... Yooo... Hiçte öyle değil. 18 20 yaşındaki kızlar yürüyor, sen bize amca diyorsun 😀Degistirmemin sebebi yüzum eskimesin diye. Seninle alakası yok yani 😀😀
- 1 yıl
Ben senin el bebek gül bebek yaşadığını anladım zaten. Amcayı ya da dayıyı genelde kekolar söyler. Ben sana bana hakaret et diye takdir etmedim tombik kız 😀
- 1 yıl
20 yaşındaki kız yüzün, cildin, bakışların bebek gibi diye asılıyor... Sen ısrarla amca diyorsun. Amcalar spor yapmaz, göbeklidir. Sende garip takıntılar var ayrıca. Son olarak ben de bir ton makyaj ya da 20 kat filtre yok. Hadi yiyorsa doğal bir fotonu at göreyim. Ben şu yasimda sana dönüp bakmam lenn 😀😀😂😂
- 1 yıl
Kesinlikle kadın düşmanlığı değil @llılılull. Sana hiç kötü bir şey söyledim mi?
- 1 yıl
Yazdığı yorum kışkırtıcıydı.. Erkekleri küçümsemekti. Sana hiç bir şey söyledim mi hiç? O arkadaş haketti sadece @llılılull
- 1 yıl
Kim sikayet etmiş çirkin kız... Kafa da bir sıkıntı mı var? Hala aynı cirkin ve burnu büyük kız kafalarına devam
Şimdiki erkekler kız gibi nazlı feminen. Çıt kırıldım hepsi. O yüzden sen onların yanında eril kalıyorsun. Sende sorun yok ama doğru adama denk gelirsen. Çok değişirsin orası kesin. Öncelikle kadınlığını hissetticek bir erkek bulmalısın.
20 YorumlaKişilik & Karakter konusunda 1,4b cevap paylaştı. Hendek atabiliyormusun, Harç karabiliyormusun, erkeklerin yaptığı ağır işleri yapabiliyormsun?
02 Yorumla
Soran1 yılBenim yapamayacağım iş yok rahat ol
benim gibi cahil bir genc kiz korunmaya ihtiyac duyuyor bazen oyle eril kizlar her zaman arkamda delikanli gibi durmustur arkadasim olarak erkeklerinde korkulu ruyasi olsbikiyorlar
00 YorumlaHer körün bir kör alıcısı vardır. Zevkler ve renkler meselesi. Şimdi ben de feminen bir erkek değilim her yerimden testosteron fışkırıyor. Bir kadın gelse alfa benim dese kıyamet kopar açık ifade edeyim. Ama böyle bir iticiliği yok da sadece erkek gibi kadınsa bir sorun olmaz. Hatta daha iyi bile olabilir.
02 Yorumla
1 yılSen gibilerden kimisi koşarak kaçar kimisi peşinde köpek olur benim en sevdiğim türdür kendi işini kendisi yapabilen bir erkeğe ihtiyaç duymayan açık saçık giyinmeyen dengini bulman lazım
00 Yorumla
1 yılYani özetleyecek olursak,
Senin içindeki dişil enerjiyi ortaya çıkarıp, sen bile şaşıracağın şekilde bu ben miyim diyeceğin bi adam çıkmamış karşına..
Sana kadın psikolojisinden anlayan, kadına kadınlığını yapması için fırsatlar sunan ve eril tüm işleri kendisi halleden maskülen bir erkek lazım. 💪🏻😎00 Yorumla- Kişilik & Karakter konusunda 1,2b cevap paylaştı.
1 yılKaba, sinirli insanlardan hoşlanmıyorum kaçmaları normal, insan huzur arar ilişki de boğuyorsa uzaklaşırsın oradan.
03 Yorumla
Soran1 yılKaba değilim işte çok merhametliyim
- 1 yıl
Karşı cinse sert mizaçlıyım demişsin çabuk sinirlenen yapıdaymışsın tanımadığın insana sert davranmak kabalıktır.
Soran1 yılBu cıvık hareketleri olanlar için geçerli aslında
Gizli Üye(30-35)1 yılBen de tam tersi cok feminen kadinim soguk kahvemin suyumun kapagini bile erkege actiririm ama ben de doğru adamı bulamıyorum yav*saklari çekmekten kendime 😭🤣
35 Yorumla- 1 yıl
😀😀
Giyimin nasıl peki senin genelde
Cevap sahibi1 yıl@EvcimenOkuz etek ya da elbise giymeyi seviyorum gündelik hayatta
- 1 yıl
Kalem etek giyer misin sen hi
- 1 yıl
... hiç*
köle ya da itaatkar erkekle iyi anlaşırsın
12 Yorumla
Soran1 yılYok ya baskın seviyorum ben
Sinir iyi değildir, sinirlenmemen daha iyi ilişki için. Dozunda kalman gerek.
10 YorumlaKadin dedigin agir basli olgun davranan biri olmasi lazim zaten. Erkeginin yanin da simarabilir ama disarida daha mutevazi ve ne yaptigini bilen biri olmasi lazim
00 YorumlaKişilik & Karakter konusunda 800 cevap paylaştı. Yani erkeksi bir yapıya sahip değilsen sıkıntı yok ama yüzünün güzelliği bozulsun istemiyorsan makyajdan uzak dur derim
00 Yorumla- Kişilik & Karakter konusunda 3b cevap paylaştı.
u 1 yılEril enerji ne desek bilmezler, herkesin ağzında bi eril dişil enerci
Kimsenin senden kactığı yok. İlgi cekmiyosun veya güzel değilsin
00 Yorumla Herşeyin bir alıcısı var derken her kalbin sevecegi birseylerde vardır korkma herzamanki gibi ol senide seven hoşlanan birisi cikicaktir
00 Yorumla
1 yılProfilime bakar mısınız? Aslında benim gibi bir erkekle çok mutlu olursunuz eğer kabul ederseniz beni bir düşünün lütfen
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)1 yılSert mizaçlı, somurtkan, sinirli bir kadını kim sever kim ister ki?
Tamam güçlü kadın ol bu güzel bir şey ama gülüp eğlenmeyen, güzel vakit geçirmeyi bilmeyen, tatliş olmayan birini hiç kimse istemez.
00 Yorumla
Gizli Üye(36-45)1 yılBazen senin gibiler daha çok çekici gelebiliyor ama yanlış anlamazsan bu eril enerjin sadece davranışlarında mi yoksa içgüdüsel olarak da var mı. Mesela libidon vs düşükse bunitici gelir her erkeğe.
08 Yorumla
Soran1 yılİç gudusel değil öyle olsa kadınlara ilgi duyardım mesela bi tatile gidince bikini giyebiliyorum
Cevap sahibi1 yılMesele bikini değil kendini bir kadın olarak nasıl tanımlarsın libidosu düşük kadın istemez erkekler davranışların buna da yansıyorsan o sıkıntı işte aksi durumda ben severim bu tarz kızları bana itici gelmiyor.
Soran1 yılDavranışlarıma aşırı eril olarak yansımıyor tabi ki mesela bir erkeğe gidip lan oğlum demiyorum
Cevap sahibi1 yılKarşı cinse arzu istek konusunda sorun yoksa bu sorun değil bence demek istediğim o.
Soran1 yılYok işte olsa kadınlara ilgi duyardım diyorum
Cevap sahibi1 yılAnladım merak ettim seni😀
Tavırlarını filan senden iyi arkadaş olur.😀
Soran1 yılAslında ben biraz dengesiz bi kızım bi bakarsın neşeni yerine getirir güldürürüm bi bakarsın aniden sinirlenirim bi bakarsın aniden duygusala bağlarım yufka gibi yüreğim vardır kimseyi kırıp incitmem kendimi korumam gerekiyorsa höt olurum
Cevap sahibi1 yılGüzel begendim😀
- Kişilik & Karakter konusunda 4,6b cevap paylaştı.
1 yılHer insan sinirlidir kimisi bunu kontrol altına alıyor kimileri de karşılaştıkları durumlara göre tepki verirler sen o gruba giriyorsun
00 Yorumla Kişilik & Karakter konusunda 437 cevap paylaştı. çok güzel ama böyle bir verseler elime sırf güzel olduğu için alır 3 ayda mum gibi yaparım ama güzel değilse uğraşmam
02 Yorumla- 1 yıl
Niye sen külhanbeyi misin
- Kişilik & Karakter konusunda 3,5b cevap paylaştı.
1 yılYapmacık cilve olacağina odun olmak daha iyidir
Hakkında hayırlısı olsun02 Yorumla
Soran1 yılTeşekkür ederim
- 1 yıl
Rica ederim
Gizli Üye(18-24)1 yılSevgili yapma zaten boş ver sonu hep hüsran üzüntü çekiyorsun o kadar falan şu an beter durumdayım gerek yok yani boş ver
13 Yorumla
Soran1 yılBacım evlenme yaşını geçiyorum maksat sevgili değil
Cevap sahibi1 yılO zaman görücü usulü tanış biriyle evlen
Kişilik & Karakter konusunda 515 cevap paylaştı. senin içinden fena bir dişi çıkıcak bence aşık olduğunda
10 Yorumla
1 yılGenel olarak kötü değilsin gayet iyisin ama bu kadar sert olman erkekleri kaçırabilir.
10 Yorumla- Kişilik & Karakter konusunda 2,1b cevap paylaştı.
1 yılKadina dişillik yakışır, bırakin eril olan erkek olsun.
10 Yorumla
1 yılBilememdim tanımak lazım ama senin gibi güç kadınları severim ya neden sevmeyeyim belki de hayatına kimse girmediği için böylesin umarım karşına düzgün bir çıkar.
04 Yorumla
Soran1 yılBen de öyle düşünüyorum amin inşallah teşekkür ederim
- 1 yıl
İnşallah benim karışıma da düzgün biri çıkar 🤲🏼
Soran1 yılİnşallah Allah gönlüne göre birini verir
- 1 yıl
Amin inşallah
1 yılSenin giyim tarzın nasıl peki hiç etek elbise giymez misin mesela
00 Yorumla
1 yılDişil enerjini yükseltmek adına kitaplar oku, bilgiler edin.
00 Yorumla
Gizli Üye(45 üstü)1 yılSevgili @xhaxx
22 yaşında bir kadın yazdı. Vatana millete hayırlı olsun, sana da kapak olsun😀😀
03 Yorumla
Cevap sahibi1 yılSen öyle diyorsan doğrudur Sosyete ablam 😀
- 1 yıl
28 yaşımdayım 22 yaşındaki çocuklarla ben flört etmiyorum çocukların falan görürse akıllarında bulunsun torun vermesinler eline hayatı tehlikede
1 yılSenin karakterine benzerlere erkek Fatma diyorlar ve genellikle kanka olarak görüyorlar
01 Yorumla- Kişilik & Karakter konusunda 616 cevap paylaştı.
1 yılKafa uyumuna bağlı kişi bulman daha iyi olacaktır. Sakın görücü usulü evlenme.
00 Yorumla
1 yılBenimde olmadı çok utangactim ah ah çok pişmanım istemediğim bı evlilik yaptim
00 Yorumla
1 yılKişiye göre değişir ama genel olarak kaçıyorlar dişil enerjini yükselt eril enerjini düşür
00 YorumlaKişilik & Karakter konusunda 1,4b cevap paylaştı. Eskiden bu tip kızları severim sanıyordum şimdi artık bir kızı bile sevebileceğimi sanmıyorum...
00 YorumlaGoca memlekette senin gibi birini bulamadık ya başımıza taş yağacak
00 Yorumla
1 yılDişil enerji ve cilve erkekler için önemli dikkat ediyorlar
00 YorumlaKişilik & Karakter konusunda 11,7b cevap paylaştı. O konuda bilgim yok olBilirmi sana sormadım öyle mi
00 YorumlaSahip olduklarına ilgi duyacak birileri elbet vardır
00 YorumlaKendine güveni tam olan ne istediğini bilen kadınlar bu toplumda erkeklerin kabusudur...
00 Yorumla- Devamını Gör (94)
Devamını Gör(139)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Kişilik & Karakter > Sorular > Mizacım sert, eril enerjim yüksek. Erkekler benim gibi tiplerden kaçıyor mu?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer