Sizce ben abartıyor muyum lütfen akıl verin yazarken ağlıyorum?

Sevgilimle bi kere bile yemek yemedik dışarda 9 aydır sevgiliyiz, bugün iş çıkışı bu saatlerde ailesini yanına çağırmış yemek yemek için aşırı kırıldım belli etmesemde. niye soğuksun deyip dışarda gördüğü bi oyuncak ayıyı atmış bana şaka gibi. sevgilim aşırı cimri ama cimriliği hep bana neden olabilir lütfen yorumlarınız cok önemli

Sizce ben abartıyor muyum lütfen akıl verin yazarken ağlıyorum?
Cevapla