yok abi ben yediremiyorum kendime bunu düşünülecek gibi değil.
Hadi kızları anlıyorum da Erkekler bunu nasıl kabul ediyor?
yok abi ben yediremiyorum kendime bunu düşünülecek gibi değil.
Düşünsene kız geçmişinde yatmadığı erkek kalmıyor
sonra da karşınıza çıkıp geçmişimi unut ve güzel bir gelecek kuralım diyor
harbiden nasıl yediriyonuz kendinize bunu mk hiç zorunuza gitmiyor mu
düşüncelerinize sormuyorum soruyu bu arada gururunuza
aşkınızın geçmişte girmediği yatak yok..
Kabul ettigimi kim söylemiş ben başkasını bardagindan su içmem çatalini bicagini kaşığını kullanmam bunu yapmazken namusunu koruyamamiş elletmedigi yer kalmamis onlarca erkegin altina yatmis kizi niye kabul edeyim o namussuzdan ne anne olur ne eş olur bunu yapacak bana gelip gecmisim seni ilgilendirmeyecek diyecek onu köprüden sallandiririm araba arkasina baglar meydan meydan suruklerim o zaman kimlerin altinda gezdiyse onlara gidecek bana degil sevgili ayagina seviyorum ölüyorum aşkım diyip kendini s... ketirecekk tecavuze ugrarsa namusu var kendi istegiyle yaptigi zaman namusu yok istedigimin altina yatarim istedigime gösteririm açarım istemedigim olursa tecavuz etmis olur namusuma ellemis olur
Bu midesizlik başka bir şey değil. Ama anlamadığım neden "sadece" kızlara bu kadar tepki gösterildiği. Erkeklerin de, kadınların da bunu bırakması ve hayatında tek bir kişiye yer vermesi gerekir. Bir erkeğin her haltı yiyip bir de ortaya çıkıp böyle kişileri eleştirmesi de ayrı komik ₰
katılıyorum bu 2 taraf içinde geçerli.
Kötü kadınlar kötü erkeklere, kötü erkekler de kötü kadınlara; temiz kadınlar temiz erkeklere, temiz erkekler de temiz kadınlara lâyıktır. İşte onlar,⁹ onların söylediklerinden uzaktırlar [muberre'ûn].
Cevap
1Cevap
Sizin yatmadığınız kız kalıyor mu? Umarım herkes kendisi gibi bir insanla birlikte olur.
Hmm anladımm kabul edenler de aynı yolun yolcusu birbirlerini anlıyorlar
acaba evlilikleri kaç yıl sürüyor merak ettim doğrusu
Sen ilişki yaşadın mı daha önce? Bir başkasına dokundun mu?
19 Yaşındayken bir kıza aşık olmuştum sevgilimdi aşkımdı her şeyimdi , 4 yıl sürdü ve bu süreçte asla aşırıya kaçacak davranışlarda bulunmadık evlenmeyi düşünüyordum ve evlilik olmayana kadar da asla pişman olacağı şeylerin içine girmesini istemedim,
o benim için gözümde bir hanımefendi asil bir ruhtu ve olurda ayrılırsak evlilik öncesi aşırı davranışlar ne onun anılarında ne benim anılarımda olsun istedik.
Üniversite değişiklikleri oldu uzak ilişkiye girdi bir süre sonra, ayrı düştük ve zamanla bitmek zorunda kaldı ona yazdığım şiirler kağıttan yaptığım çiçekler hala durur ama çöpe atmayı düşünüyorum çünkü belki şuanda başkasıyla ilişkisi olabilir doğru olmaz bu.
Budur yani ben gelecekteki eşime özelim oda bana,
bana kalırsa aşık insan sevdiğini her açıdan düşünür olabilecek her şeye karşı
kızı yatağa atmayı düşünenler, yatağa girmeye hevesli olanlar
ortalık pek iyi değil evliliklerin de kısa süreli olacağını düşünüyorum.
Kendini saklıyorsun çok hoş. Umarım sana layık birini bulursun. Ben her şeyi yapıp "el değmemiş kız istiyorum" diyenlere çok sinir oluyorum. Ondan dolayı sordum. Ama öyle değilmişsiniz. Çok hoş. 🙂
Geçmişi unut heyatım,
mide herkeste bulunmuyo
%100 katılıyorum buna abi
Nefis mide yokki erkekmi bunlar
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?