AI Persona’ya Sor
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
119Cevap
Ciddi ilişki insanıyım. bi insan olsun hayatımda yeter. kmsenin hakkna girmye gerek yok. yalar gideriz musmutlu
Yalar gideriz shjdjdjd
Bende diyorum ne diyo bu🤣asıl ben ne diyomuşum djdjdajsjsh k bkma Yaşar gideriz dicektm😀
Hahahahaha gönül eğlenenler yalar gide rbfjfjfjfjg
Kimseyle gönül eğlendirecek kadar karaktersiz değilim.
Guzell
Ciddi ilişki isteyenler güvenli bağlananlar gönül eğlendirenler de kaçıngan bağlananlar oluyor genelde.
Podcast dinliyor musun?
Gönül eğlendirmek bana göre değil karakterime uymuyor
Ne guzel
Ama kızlar tam tersini istiyor bulamıyorum
Yıllardır evliydim şimdi boşum bugünler biraz eğleniyorum, dinleniyorum Sonra tekrar ciddi olur bakalım hayırlısı 😊
Ciddi ilişki adamıyım ama gönül eğlendirmek için kullanılan taraf oldum hep doğru kişiyi secmekte başarısızım 🤔👍
ciddi ilişki tardındayım şu ana kadar hiçbir kızla birlikte olmadım bulduğum ilk kızla evlenmek istiyorum
Ciddi ilişki olayını vakti zamanında fazlasıyla yaşadım birazda vakit geçirip gönül eğlendirelim
Ciddi ilişki falan yapmam ben böyle saf karakterli Beta biri olduğumdan sadece benimle Evlilik düşünüyorlar tabi maddi kaynak sağlayamadığım için şu an da bana talep yok ama maddi kaynak olsa bile asla Evlenmem
Not : Kırmızı Hap haklı bence
Ciddi ilişkinin dert tasası çok gönlümü eğlendirenim
Hahahhaa
Ama gerçekten de öyle değil mi yok saat kaç yok hergun sevdiğini söylemek zorundasin yok nerdesin kanum at yanında kız var mı milyonca trip insanın ömrünü çalıyor ciddi ilişki siyah saç beyaza dönüyor ciddi ilişki de 😄
Kizlar içinde öyle ya erkek normal arkadaş olmicak sorumluluk olacak 😆
Sorumluluklara bir şey dediğim yok kanser etmesin yeter 🤣
Sen ciddi ilişki insanımısın peki
Evett
Anladım benim için ikiside aynı ilişki türü nasılsa hepsinin sonu ayrılık,😄
🤣🤣 kullan at dimi
Yıllar önce kızın biri bana her defasında seviyorum derdi çekip gitti sonra bir başka ilişki buldum o kızda çok seviyorum derdi her defasında oda çekip gitti hepsinin çocuğu oldu bende bunun üzerine bir şarkı yazdım
En seviyorum diyen bile
Çekip giden günün birinde
Düşüyoruz bir kuru sözün peşine
Sonra bedel ödüyoruz en acı şekilde
Bu yüzden aşkdan sevgiden bana bahsetme diye böyle devam ediyor
Niye baskasyla evlendiler
Hayat işte yaşam biçimi bunu gerektirdi onlara demek ki
Ben değilim, kurduğum iletişimde hemen öyle özel anlamlar yüklemem. İlişkiliyi daha sonra sunarım veya sunmam, duruma bağlı bir şey bu Yani…
Ciddi ilişki insanıyım ama hiç ciddi ilişkim olamadı ters giden bir şeyler var ama halledicem fjdj
Hep öyle oluyor zaten😆ben buldum ama sonradan işler tersine döndü
3 yıl sürdü
Tuh
Pufff modum düştü😒
Üzülme yenisi gelir
İnş
Çok saçma bir insanım saçmasapan bir haldeyim gelse bile onu elimde tutamam kesin😅
ciddi ilişki insanıyım da dışarıdan öyle durmuyormuşmuş
Hahaha
Adamına göre diyelim 😂
ben gönül adamıyım ciddi ilişkinin sonu nikah masası ise benden uzak olsun
Ciddi ilişki insanıyım ama beni zorluyorlar bazen sevdigim kadınlar tek tek gidiyor bazenleri içimi rahatlatmak için acısını cıkarsammı diye düşünüyorum sevmeyin arkadaşlar sevilin
Ciddi kadını bulursam ciddiyim de ciddi kadın ypkki hep dalavere
Eğlenceli biriyle ciddi ilişki aşamasına girilebilir
Ciddi ilişkiye hazır hissetmiyorum. Kimseyle gönül eğlendirme gibi bir niyetim de yok. Ama nedense sadece sohbet için konuştuğum kızlar yarın nikah masasına oturacakmisiz gibi konuşmaları beni çıldırtıyor 😂
Ahhsshshdhdhffjdjjdd
Ciddi ilişki insanıydım ama artık olmayacağım kimse bu kadar önemsenmeyi hak etmiyor
İkiside oldu birinden sıkılıca diğeri. Hoşuma gidincede diğeri.
Ciddi ilişki insanı ama evliliği hâlâ düşünmeyen. Önce kariyer.
Açık saçıklarla takılıp geçiyorum ama ilerde düzgün giyinen ve bana uygun biri olsa evlenirim
Ben direkt yalnız kurtum ya. Kendi yağımda kavruluyorum öyle.
Evlendiğim insanla eğlenirim diğerlerine ciddi olurum. Yani sadece onun gönlünü eğlerim ₰
Ciddi ilişi insanıydım artık ne olurum hiç bilmiyorum sürpriz yaşanabilir
Ciddi insan olmaya çalılıyorım ama karşımdakiler bazen buna izin veröiyor maalesef
Olgun erkek tercih edeceksin colukla cocukla vakit geçirme, ozaman ciddi ilişki bulursun
Olgun erkek nasıl bulunacak yani yaş 30 35 te olsalar cocuk cikiyolar
Yanı kısıden kısıye deişir ama benim yaşıtım 6 senelk ılıskm vardı benı hep aldatmıs ben 28 im bu arada evlenecez evlenecez kandırdı benı yıllarca cokuk cocuk yanı, sonra karsıma 42 yasnda bi adam cıktı evet büyük olablr ama okadar iyi birisiki umrumda değil yas farkı falan . Allaha sukurler olsun evlenecegiz yakında
Vay beee
Hayirli olsn
Eskiden ciddi ilişki insanıydım.
Ya simdi
Ciddi ilişki yoluyla çıkarım yola yolda her türlü şeyi görürüm o yüzden artık eğlence amaçlı çıkıyorum ciddi denk geliyor ters tepki 😃
Sanal ilişki insanıyım.
O ne demek ahhahaha
Of sorma insanlar srfsiz gerçekten ne yapsan yaranamazsın kimseye haddinden fazla değer vermemek lazım aşktan nefret ediyorum avı çekmekten
Gönül eğlendirme ilişkisi olmuştur benim hep nedense ama ciddi ilişkiye başladım kendimi bir tuhaf hissettim hatalar yaptım bu süreçte ciddi ilişkiye alışamadım bazı zamanlar ama artık zor gelmiyor bana
Ciddi ilişki istiyorum ama bulamıyorum nasip işte olursa evlencez
Insallah
Yaz ba a
Ciddi ilişki, ama bu zamanda pek rağbet görmüyor.
Gönül eğlendirmek gibi de değilde gerçek aşkı arıyorum sadece
gerçek sevgi arıyorum. aşk eğlence demek. sevgi sınırsız. sevgi sen ölürsen ölür. benım ıstegım huzurlu mutlu bır yuva kurmak
Bir erkek Neden ayni kadina kafasini agsa eger bunu bana biri aciklasin 🤔
gönül eğlendirmek en iyisidir bir kişiye sürekli bağlı kalmak iyi değildir psikolojik olarak
çiddi ilişki yapıyorumm genelde ama bu aralar güvenim kalmadı ben gönül eğlendircem
Samimi söylüyorum ciddi ilişki peşindeyim
Yemin et kuran üstüne?
Yalan borcum mu var
İnanmıyorum valla, kuran üstüne el bas hele?
Trol yapma
Bana nasıl gelirlerse öyle olurum hakedene hakettiği değer
Benimle ciddi ilişki düşünmüyorsa bende düşünmüyorum maalesef. Karşılıklı her şey maddi ve manevi
Çok garip ama ikisiyim ahahahha aşık olunca çok sadık oluyorum ama biri yoksa hayatımda ful eğlence
@narniaaaaaa tamda beni anlattın he bende böyle bir şey yazacaktım :D
😁😁
Hahahahahhaa
Gönül eğlendirmek varken napacam evliligi
Nereye kadar amaa
Sonsuza kadar evlenip çocuk olucak yok eş dirdiri napacam onu sevgilerimle ihtiyaçlarımı gideriyorum saten çocuk felan da düşünmüyorum sonra da birgün şehit olur gideriz olur biter aklımda evlenmek felan yok olamazda sende durumlar nedir
Ben evlnmk istiyorum ya
Cunku ailem evlenmeden bisi yasamama karşı
Ailenin haberi olmadan yap o zaman bana mı soruyorsun bunu da jsjxjds
Bende evlenince yaşamayı dusunuyom :)
Kendi kararın bir şey diyemem ama ben evlenmeyi udusunmedigim için yapıyorum kendin bilirsin
Şehit olur gideriz derken
Subayım ben
Anladim ins olmazsn
Neden olmiyayim manyak misin dua etme öyle hayalim şehitlik mertebesine ualsmak Allah nasip ederse tek kötü aliskanligim seks saten ne sigara ne alkol hicbirsey kullanmam ben
Ne alaka ölmek kim isterki
Şehit olmak istiyorum ölmek değil saten
Şehitlik mertebesine ulaşmak güzelde ölmek kotu vatan için bayrak uğruna güzelde Mehmetçikler ölmemeli üzülüyorum
Yolumuz hak yolu rahat ol ama sexsizde olmuyor maalesef yani ben yapamıyorum ciddi bir ilişkide düşünmüyorum Türkiye'nin en pis yerlerinde çalışıyorum istesem batıya kayarim ama istemedim suanlik şehit olamadık ama elbet oluruz bakalim
Nerdesnki ciddi ilişkide olur merk etme
Düşünmüyorum ciddi ilişki ama sana tavsiye vermek istersem kimseyle yapma çünkü hiçbir erkek bakire olmayan bir kız ile evlenmek istemez emin ol kendi cevremdende biliyorum irandayim
Yapmıyorum zaten sevisme opusme ve oral yapıyorum kizlik duruyor
Bunu da her erkeğe söyleme duyarsa yine evlenmez sevişmeden kastın nedir ne kadar ileri gidiyorsun oral da ağzına alıyorsun onu biliyorum anal mesela anal yaparsan 1 kere bile yapsan anlaşılır haberin olsun
Soylemiyorm zaten gecmisimi anal karsiyim :) evlenincede yapmicam ama oral yapmstm arkayi sadece yalatmistm dildende anlaslcani sanmiyom
Yok yalattiysan bir şey olmaz ama sadece öğrenmen için diyorum biz erkekler kızların yüzüne önem vermeyiz deriz ama iş bittikten sonra bir bahane ile biter her şey bakire kız isteriz el ele dokunmamış gibi anladın mı saten sende bilirsin diye düşünüyorum ama sevgilin veya kimse iyi sabretmis ben olsam yaladiktan sonra basardim valla😂
Ya basur vardı ama yalama bile acıttı ya
Anal seks basura iyi geliyor diye biliyorum yanlışım varsa duzelt
Gerek yok ya helal yoldan evlenince en dogrusu :))
Basmamasi iyi oldu cunkuu 😆😆😆😆 kizlik gidince vebal oluyor ahhshdhd
Tabi sen bilirsin ama en doğru yol o benim birlikte olduklarım hep iciririm evleneceğim kişiye sonra kandırdım diyordu bende ses çıkarmadık sanki adam canım ta neyse
Analdan bassaydi napacaktin
Birlikte olduk diye mi kandirirmis hehdhdjd
Yok ya sen bozdun sen kirlettin diye
Anal dan bastrmzdm ya :)) arka kapı öndende değerli bagirsaklarm ❤️
Kendi tercihin ama bassaydi napacaksin 😂😂😂👍
Hahaha takmayla bende ona basardm arkadan ahdhdhhdd ya da intihar ederdm en kötü bu utancla yaşayamam ahdhdhd
Beni güldürdün Allah ta seni güldürsün😂
Haha Amin 😆🤣
Senden bir şey istiyebilirmiyim
Ne
Bana da oral yaparmisin ki?
Hayir sevgiliyken duygusal bağ oldugumla yasiyom :) ciddi sevgililikte
O kadar senin için sinirdayim bana bir güzellik yapamazmisin
Yapmam :)
Peki çok ısrar etmiyeceğim başka bir şey var mı söylemek istedigin
Kendine iyi bak 😆
Teşekkür ederim sende kaportayi koru🤗
Hahaha ön arka kaporta sağlam kalacak eyvallah
Girişte sağlam olsun tam olsun yinede sen bilirsin😂
Agizmi hshdhdj
Evet mdkdjd
Cidi ilişki insanıyım genelde onlar öyle olmuyo
gönül eğlendirmek daha zevkli açıkçası
Yani gerçekten aşıksam ciddi düşünürüm. Ama gönül eglndirmem , iki tarafın veya tek tarafın gönlü yoksa o ilişkiye girmem ztn
karşımdakiler hep gönül eğlendiriyor ben ise tam tersiyim
Iste bu ben
Asla gönül eğlendirecek biri olmadım
Direkt ilişki insanı değilim
Daldan dala atlamadığıma göre demekki ciddi
Sonuna kadar ciddiii
Ikiside değilim kapattık kardeşim 😏😄
Hiçbir ilişki adamıyım.
Adamina gore degisir😁
Gönlümün eğlenmeye hakkı yok mu 🥺😪😭
Ciddi ilişki insanıyım
Ciddi ilişki insanıyım
Normalde ciddi isterim hep ama güven sorunum var