Aşk İlişkileri En çok hangi özelliğiniz ile karşı cinsi etkilediğinizi düşünüyorsunuz? ASC007 Takip Et Yoda Yaş: 28 Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 21 Yapay Zekaya Sor Karşı cinste en çok hangi özellik sizi etkiliyor? Güncellemeler+1 yıl Hiçbir özelliğim diyenler üzdü… En çok hangi özelliğiniz ile karşı cinsi etkilediğinizi düşünüyorsunuz? Cevapla Beğen Paylaş Takip Et 3 kişi beğendi
tuba-sueda Takip Et FenomenMaster Yaş: 40 +1 yıl Aşk İlişkileri konusunda 4,5b cevap paylaştı. Birilerini etkilemek amacıyla hareket etmeyi kendime zul, muhatabıma da haksızlık sayarım. Tek bi hayat yaşarken en konforlusu sadece kendim olmak🦉 0 0 Yorumla
kazulet_naciye Takip Et Xper 6 Yaş: 48 , eic 100% +1 yıl Her iki cinsi de yakın arkadaş, dost ya da duygusal iletişim anlamında çektiğim yegâne konunun görünüşüm ve güleryüzlü olmam, tanıdıklarında ise onları anladığımı düşünmeleri olduğuna eminim 0 0 Yorumla
r_engarenkyollar Takip Et Master Yaş: 35 , eic 100% +1 yıl Aşk İlişkileri konusunda 7,9b cevap paylaştı. Herzaman Neşeli pozitif ve muzip kişiliğim , samimiyetim ve dişil enerjimin yüksek olması ve olduğum gibi davranmak yeterli oluyor 0 0 Yorumla
Vildrov Takip Et Xper 6 Yaş: 35 , eic 90% +1 yıl Olgunluk ve ciddiligin hicbir kadini etkileyecegini dusunmuyorum. 1 0 Yorumla
Thecupcake89 Takip Et Xper 7 Yaş: 25 , eic 92% +1 yıl Sevdiğim insan şey demişti hiç unutmuyorum bana şükretmeyi öğrettin:) 0 0 Yorumla
Gizli Üye (18-24) +1 yıl Bir şey yapmama gerek bile yok kimle 2 dk konuşsam asık oluyorlar iyi kızım ya napsınlar 0 0 Yorumla
primadonna_girl Takip Et Master Yaş: 23 , eic 100% +1 yıl Karşı cinsi etkilediğimi düşünmüyorum 0 4 Yorumla ASC007 +1 yıl Neden Yorumla primadonna_girl +1 yıl Kendi halinde biriyim. Neden etkilensinler ki Yorumla ASC007 +1 yıl Fiziksel olarak etkileyebilirsin belki ne bileyim Yorumla primadonna_girl +1 yıl Olabilir Yorumla
Me1issaaa Takip Et Xper 6 Yaş: 22 , eic 95% +1 yıl Gülüşüm olabilir mi? @__Efe 1 1 Yorumla __Efe +1 yıl Gülüşün, sevgin 💕 Yorumla
avcikaan Takip Et Master Yaş: 27 , eic 38% +1 yıl Boyumla falan heralde etkiliyormdur bilmiyorum 0 0 Yorumla
angelaist Takip Et Xper 6 Yaş: 46 , eic 91% +1 yıl Bilmem, acaba hangi...🙄 0 1 Yorumla Emir12_ +1 yıl Kaç tane var ki Yorumla
BloodyGamer Takip Et Mentor Yaş: 35 +1 yıl Aşk İlişkileri konusunda 44,6b cevap paylaştı. Herhangi bir özelliğim yok gibi. 0 1 Yorumla Lennaaa +1 yıl Same:’) Yorumla
Acılıkoala Takip Et Master Yaş: 27 , eic 100% +1 yıl Aşk İlişkileri konusunda 463 cevap paylaştı. Sevimliyim 0 0 Yorumla
safak005 Takip Et Master Yaş: 29 , eic 56% +1 yıl Aşk İlişkileri konusunda 2,6b cevap paylaştı. Özellik yokki 0 0 Yorumla
Gizli Üye (25-29) +1 yıl Ses tonu, beyefendiliği, zekası.. 0 1 Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Şimdi farkettim ya iki soru neden farklı 🤦 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
6Cevap
Birilerini etkilemek amacıyla hareket etmeyi kendime zul, muhatabıma da haksızlık sayarım. Tek bi hayat yaşarken en konforlusu sadece kendim olmak🦉
Her iki cinsi de yakın arkadaş, dost ya da duygusal iletişim anlamında çektiğim yegâne konunun görünüşüm ve güleryüzlü olmam, tanıdıklarında ise onları anladığımı düşünmeleri olduğuna eminim
Herzaman Neşeli pozitif ve muzip kişiliğim , samimiyetim ve dişil enerjimin yüksek olması ve olduğum gibi davranmak yeterli oluyor
Olgunluk ve ciddiligin hicbir kadini etkileyecegini dusunmuyorum.
Sevdiğim insan şey demişti hiç unutmuyorum bana şükretmeyi öğrettin:)
Bir şey yapmama gerek bile yok kimle 2 dk konuşsam asık oluyorlar iyi kızım ya napsınlar
Karşı cinsi etkilediğimi düşünmüyorum
Neden
Kendi halinde biriyim. Neden etkilensinler ki
Fiziksel olarak etkileyebilirsin belki ne bileyim
Olabilir
Gülüşüm olabilir mi? @__Efe
Gülüşün, sevgin 💕
Boyumla falan heralde etkiliyormdur bilmiyorum
ben etkıledıgımı dusunmuyorum..
Hiçbir özelliğimin 😂
Bilmiyorum gibi 🤷♀️
Bilmem, acaba hangi...🙄
Kaç tane var ki
Herhangi bir özelliğim yok gibi.
Same:’)
Etkilemiyorum
Sevimliyim
Hiçbir özelleğimle
Daha çok sesim ile ya da karakterim
Zekası, sohbet edebilme yeteneği
Konuşma şeklinle
Özellik yokki
Ses tonu, beyefendiliği, zekası..
Şimdi farkettim ya iki soru neden farklı 🤦
Ciddiyet
Duruşum bakışım