Arama, yazma diyen niye gelir kendi yazar?

Bana o kadar zaman yürüyüp en sonunda sıkıştırınca “en iyisi biz konusmayalım, arama yazma bana” dedi. “Hoşlandım ama kendimi kaptırmak istemiyorum şu an öyle bir şey olamaz. Özel sorunlarım var halletmem gereken şeyler var” dedi. “Zamanını çalmak istemem, ilerde karşına çıkarım o zaman da hayatında biri olur bilemem “ dedi. Ben de “istemiyorum böyle kendine başka enayi bul o zaman” dedim. Zaten şehir değiştiresim de vardı, burdan da gidicem dedim. Daha 1 gün geçmeden geldi kendi yazdı bu kadar ağır konuşan adam. Cvp vermedim aradan birkaç saat geçti yine yazdı. Bir şey sordu işle ilgili halbuki başkalarına da sorabilirdi. Story attım saniyesinde baktı. Hani arayıp konusma diyordu noldu böyle birden?
Arama, yazma diyen niye gelir kendi yazar?
Cevapla