
Bir çok insan ağlamanın güçsüzlük göstergesi olduğunu düşünür.. Hayatınızda ki insanın yanınızda ağlaması ona karşı bakış açınızı etkiler mi?

Bir çok insan ağlamanın güçsüzlük göstergesi olduğunu düşünür.. Hayatınızda ki insanın yanınızda ağlaması ona karşı bakış açınızı etkiler mi?
Bir yakınını kaybetmişse ya da bir yakını sağlık sorunu yaşıyorsa ağlamasını normal karşılarım. Ama başka mevzular için ağlıyorsa güçsüz bulurum hafif bir soğuma olur.
Ailevi problemlerim vardı beni sevmediğini de düşünüyordum annem red edecek raddeye gelmişti beni, sonra ona ayrılalım dedim. Telefonda yarım saat ağlaştık. O bana ağlama dedi ben ona. Deliler gibi aşığım dedi bana.. Kalbimi suladı göz yaşı, ben onu her şeyden çok seviyorum. Biliyorum ki o da beni çok seviyor. Aklıma gelse acı gülümserim sadece. Herkes ağlar ve vicdanın, masumiyetin simgesi gözyaşları. Bana acının en samimi hali gibi gelir.
Ağlamakta bir duygu ve ağlamanın kadını erkeği yoktur. İçinde merhamet, vicdan ve sevgi olan herkeste ağlar. Yanımda ağlayın değeri düşmez bende aksine insan olduğunu anlarım.
Ama ağlamayı bir silah olarak kullananlar başka tabi. Bunu alışkanlık haline getirip bir koz olarak kullanıyorsa o zaman işin rengi değişir. Ki bu tarz insanlarda kendini belli eder.
Rica ederim..
Hayır benim yanımda ağlamazsa ona karşı olan bakış açımı kesinlikle değiştirmez. Eğer birlikte eğlenebiliyorsak gülebiliyorsak bununla birlikte ağlayabilir. Bu gayet doğal bir insanı tepkime. b
Rica ederim..
Cevap
8Cevap
Ağlayabilir dee musluk gibi sürekli su sızdırıyorsa itilirim.
ayır etkilemez. zaten sevgilim her şeye ağlıyorsa bu benim için sorun olurdu olgun olmalı ama eğlenceli de olmalı benim hatam varsa da zaten kendimi suçlarım affetirmek için elimden geleni yaparım
Hayır etkilemez. Herkes gibi ağlayacak da gülecek de. Ağlamak zayıflık asla değil bana göre, özellikle de duygularını yansıtamayan ve dile getiremeyen onca insan varken.
Ağlamayı seven bir erkek olduğum için saygıdeğer hanımefendiler tarafından itici bulunuyorum onlara da saygı duymakla birlikte bu özelliğimi seviyorum. 😊
İnsan bazen çok sevdiğinden ağlar, bunu anlayan birisi varsa karşısında bakış açısında hicbir şey değişmez..
Ağlamak güçsüzlük göstergesi değildir. Tam tersi insan ağlayıp içindekileri dışarı atınca rahatlıyor. Bakış açımı etkilemez
En kısa sürede kurtulmam gerektiğini anlarım.
bi kıyamamazlık olur ama ota b*ka zırıl zırıl ağlıyorsa azıcık güçlü ol be bu ne be derim
Bir erkeğin ağlaması güçsüzlük göstergesi değildir benim için.
ne kadar zayıf olduğunu görürüm
ve bu hoşuma gitmez
Ağlaması yeterli olmaz. O anki beden dili, konuşması, içten olup olmaması vs bunlar da önemli
Yalandan olmadıkça neden değişsin, o da insan olduğuna göre duygularını yaşaması normal.
Bakış açımı etkilemez, ağlamak bir histir. Ona destek olmaya çalışırım
Evet daha çok duygusal bağ kuruyorum genelde. Ağlamak kötü bir şey değil güçsüzlük göstergesi de değil. Tam tersine duygularını istediği gibi yaşayan belli eden güçlüdür
Ağlamak güçsüzlük değildir o da bir çeşit duygu aktarımıdır. Neden ağladığını sorarım eğer anlatmıyorsa da güldürmek için uğraşırım.
Tabiki önemli bir şey olduğunda ağlayabilir ama saçma sapan bir şey için ağlıyorsa soğurum
Hayır ağlaması hatta beni ona daha yakınlaştırır
Yanımda ağla bir ömür beraber olalım 😄
Etkiler ama olumlu yönde
Yanımda doğal olduğu için sevinirim
Hayır, tam tersi ne yapacağımı şaşırırdım..
Üzülürüm ağlamasına ama sebebi önemli
O anki ruh halime bağlı.
Etkilemez. İyi günde kötü günde dedik bi kere.
Yalandan ağladığını hissedersem bakış açık değişir
hayır tabi ki
hayır elbette
Hayır, etkilemez.
Neden aglar ona göre
Hayir
Etkiler
Hayir
hayır
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?