Şiddet gördüm aşırı kötü hissediyorum kendimi? Lütfen yazın bana çok yalnızım bu durumu paylaşacak kimsem yok?

Arkadaşlar merhaba 7 yıllık ilişkimde bugün şiddet gördüm sebebi de ilgilenmediği için bozuldum konuşmuyordum aynı evdeydik yarında arkadaşımın düğünü vardı o arkadaşımın kardeşi eski sevgilimin arkadaşı , o da gelebilirdi. Ben telefonla oynayıp yanıma gelmeyince laf attı falan oralı olmadım ondan sonra sırf düğüne gidip onla takılmak için yapıyorsun dimi dedi daha önce yazmıştı oturmuştum ama şu an olamaz öyle bir şey kiii gitmeyeceğimi söylemiştim bugünden 2 gün önce ondan çocuk aldırdım zaten karnım ağrıyordu neyse bunları söyleyerek yükselip önce boğazımı sıkıp itti ondan sonra bana yumruk atti kafamın arkası mi ne delirdim ittirdim bende vurdum kesinlikle bitti bu ilişki dedim yok sonra evde silah vardı gerçek onu gösteriyor otur şuraya diyor bana saçma sapan hareketler neyse bitti diyince tamam eve gidince baban herkes öğrenecek dedi neyse aşağıdan babası geldi bizim seslere bende o sıra çocuğun resimleri vardı ismim yazıyor kağıtlar var onları ver dedim babasına beni tehtid ediyor dedim babasının yanında da elime vurup kapıdan dışarı çıkardı beni sonra arayıp evden çıkmıyorsun yarın da düğüne gitmiyorsun ben babamın yanında senden özür dilerim diyor ben zaten asla gitmem sürekli kavga adam da dedi babası artık gelme böyle ilişki olmaz dedi zaten gelmem babasıyla da asla baba oğul ilişkisi yok buarada birde haftaya kontrolüm var parasını vermesi gerekiyor bana birde 15 bin tl alacağım var ondan kesinlikle barışmam ama napacagım ben çok etkilendim rezillik hayatimda hiç bu kadar küçük duruma düşmedim onu öldürmek istiyorum bağıra çağıra ağladım delirdim eve geldiğimde ben bu durumlara düşecek insan değildim çok üzgünüm

Güncellemeler
+1 yıl
Ben
Şiddet gördüm aşırı kötü hissediyorum kendimi? Lütfen yazın bana çok yalnızım bu durumu paylaşacak kimsem yok?
Cevapla