sevgılımın hakında sağda solda laf çıkardım sanıyo ama öyle bişey olmadıgını söyledim ama bana inanmadı napmalıyım suçsuz olduğum halde çok zoruma giti milete inanması birde benle konuştuğu halde başka kızla konuştugunu gördüm ayrılmak istiyorum nasıl bir mesaj atmalıyım istemiyorum artık yardımcı olur musunuz kızlar
Güncellemeler
+1 yıl
Yok asla yardımcı olmanız icin acıklama yaptım ve ben onu başka kızla konuşurken gördüm çok kötü psikolojim bozuldu
Suçsuz yere iftara atmak duygu kırıklığı yaşamak hakkında ne düşünürsünüz?
Zaten ben de öyle düşünüyorum müsade etmek istemiyorum ama yani zorlamakla falan alakası yok yani böyle kestirip atamam o benim yanıma böyle bir şey iftira attı ve sağda solda böyle bir laf çıkardı beni Tek kendi gözünde yanlışla doğrulamadı herkesin gözünde yanlış biri olarak tanıtmaya çalıştı ben bunun kısa ve öz bir yazı ya bırak desem güle güle herkes yoluna derdim kestirip atardım sen mutlu ol ben mutlu olurum Allah nasip kısmet işi derdim ama bu kadar basit değil ki
Ama seçenecegini seçti TM ama iftira atması çok zoruma giti ona öyle bir mesaj yazmak istiyorum ki yaptıgından utansın pişman olsun ama geri dönüşü asla olmuycak bunu bile bile olsun
Ya beynim durdu şey vardı ben gideni değil giden beni kaybetmiştir geldi aklıma ama Süs bebeklerinden usanır bana dönersen eğer bulabileceğin bı yerde olmayacağım...
Evt ama çok kötü oldum benden böyle bişey bekledigini söylediği an asla yapmayacağım bir şey oldugunu bilerek ben de istemiyorum iftira atığı inanmadığı icin ayrılmak istiyorum
Hayır kesinlikle yardımcı olmanız beni mutlu eder Ve ben onu başka kızla konuşurkene gördüm telefonda ve böyle arkadaşça değil yakınlaşmace ve şöyle bir şey söyliyim ben yardımcı olursunuz diye böyle bir şey açıklama yaptım ve ben ayrılık mesajı yazmak istiyorum düşünüyorum ne yazıyım diye belki yardımcı olursunuz diye böyle bir seçim yaptım çünkü aklım çok karışık istemiyorum hic bir şekilde o benim kalbimi çok kırdı çünkü ona ayrılmak istedigim bir mesaj atmak istiyorum bunun icin yardım istiyorum nasıl bir mesaj ata bilirim
Tamam ben ona bir şans daha veririm ama yani o bir şansı hiçbir şekilde kullanmayı hak etmiyor başkaları yanında mutlu oluyor benim yanıma gelince bana çok sinirli davranıyor
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
5Cevap
Neyi düşünüyorsun bu kadar? Bu iş bitti diyip geç adamım.
Bukadar basitmiydi
Zorlaştırmanın kime faydası var? Sana iyi gelmeyen insanların seni daha fazla üzmesine müsade etme.
Zaten ben de öyle düşünüyorum müsade etmek istemiyorum ama yani zorlamakla falan alakası yok yani böyle kestirip atamam o benim yanıma böyle bir şey iftira attı ve sağda solda böyle bir laf çıkardı beni Tek kendi gözünde yanlışla doğrulamadı herkesin gözünde yanlış biri olarak tanıtmaya çalıştı ben bunun kısa ve öz bir yazı ya bırak desem güle güle herkes yoluna derdim kestirip atardım sen mutlu ol ben mutlu olurum Allah nasip kısmet işi derdim ama bu kadar basit değil ki
Sen her detaya kendini böyle üzersen yastığa kafanı rahat koyamazsın. Ben şahsi fikrimi söyledim. Ne yaşadığını bilemem ya da seni yargılayamam.
Öyle ama iste herkes çok frklı
Hayırlısı diyelim
Sen seçeceğini seçmişsin ne anlatsam boşa biliyorum. Artik beraber olamayız olmamalıyız.
Ama seçenecegini seçti TM ama iftira atması çok zoruma giti ona öyle bir mesaj yazmak istiyorum ki yaptıgından utansın pişman olsun ama geri dönüşü asla olmuycak bunu bile bile olsun
Ya beynim durdu şey vardı ben gideni değil giden beni kaybetmiştir geldi aklıma ama
Süs bebeklerinden usanır bana dönersen eğer bulabileceğin bı yerde olmayacağım...
Güzel söz ama herkesin bileği degıl bir söz degil anlaya bilecek bir kaç insanın içinden gelen bir mesaj istiyorum ben
İftira suçsuz yere atılır zaten. Anlatım bozukluğu.
Evt ama çok kötü oldum benden böyle bişey bekledigini söylediği an asla yapmayacağım bir şey oldugunu bilerek ben de istemiyorum iftira atığı inanmadığı icin ayrılmak istiyorum
Sana güvenmeyen biri ile olmaz. Ayrılman doğru karar olabilir ama sen bilirsinz, burnumu sokmak istemem.
Hayır kesinlikle yardımcı olmanız beni mutlu eder Ve ben onu başka kızla konuşurkene gördüm telefonda ve böyle arkadaşça değil yakınlaşmace ve şöyle bir şey söyliyim ben yardımcı olursunuz diye böyle bir şey açıklama yaptım ve ben ayrılık mesajı yazmak istiyorum düşünüyorum ne yazıyım diye belki yardımcı olursunuz diye böyle bir seçim yaptım çünkü aklım çok karışık istemiyorum hic bir şekilde o benim kalbimi çok kırdı çünkü ona ayrılmak istedigim bir mesaj atmak istiyorum bunun icin yardım istiyorum nasıl bir mesaj ata bilirim
Son bir şans daha ver ya güvenirsin ya da bu ilişki biter vs de
Tamam ben ona bir şans daha veririm ama yani o bir şansı hiçbir şekilde kullanmayı hak etmiyor başkaları yanında mutlu oluyor benim yanıma gelince bana çok sinirli davranıyor
Sen bilirsin
Teşekkür ederim çok sağ ol her şey için
Rica ederim ne demek
Bugün iftira, yarın başka bir şey. Sadakat hiç yok zaten. Ne üzül ne ağla defet gitsin
Ne gibi bir laf çıktı hakkında
Ayrıl gitsin