Kocamla kavgaliydik. Eski sevgilime seni cok özledim yazdim. Kocam gördü. Nasıl ayrılacağım izin vermiyor?

Kocamla kavgaliydik. Bana o kadar nefret dolu bakiyordu ki. Dedim artık beni sevmiyor. Duygusal boşluğa düştüm. Aklıma eski sevgilimin kavga ettikten sonra bana nasıl davrandığı geldi. Sürekli yapıcı olduğu geldi. Sonra eski sevgilime yazdım seni çok özledim diye. Kocam gördü. Telefonumu kırdı. Normalde çalışıyorum ama o işe giderken kapıyı üstüme kitleyip gitti bir hafta boyunca. icmis geldi. Cinsel iliskiye girmek istemedim zorla yapmaya çalıştı. Agladim ben aglayinca o da ayagima kapanip ağladı. Boşanmak istiyorum bosanmiyor. Asla kıro birisi değil. O mesaji gördükten sonra adamın içinden başka biri çıktı resmen.
Kocamla kavgaliydik. Eski sevgilime seni cok özledim yazdim. Kocam gördü. Nasıl ayrılacağım izin vermiyor?
Cevapla