Karı koca iletişim ilişkisi nasıl olur ya ben bu yanlış biliyorum yoksa eşim mi artık kendimde aramaya başladım?

Eşim soğuk davranıyor ama her zaman bir bahanesi var uyudum görmedim telefon da konuşurdum cvp vermedim vs vs ve ben de biraz fazla üstüne düşüyorum mesaj görüldü atıyor saatlerce yazmıyor ya aranıyor sonra kabahatli ben oluyor seven insan ne yapar ve ve yapmaz sanki bana karşı içinde bir şey kalmamış mesaj bile atmaz ben atmadık tan sonra aramaz arasam ben ne konuşacam iki de bir bir saat bir seninle diyen bir eş olabilir mi iyi miyim iyidim tamam ne aran diyor ha durdu yerde duran insan olsa arama tamam ama hani gazino pavyona cafe lere giden birisi madde iş*** kullanan biri ve bundan bir de kızım var ve boşanma sürecindeyiz beni istedini söylüyor ama aynı böyle davranıyor ve diyemeyecem aklınıza gelen ne varsa hepsini yapıyor 4 yılık evliyiz 3 yaşında kızım var 😔😔
Karı koca iletişim ilişkisi nasıl olur ya ben bu yanlış biliyorum yoksa eşim mi artık kendimde aramaya başladım?
Cevapla