Eşimle konuşayım mı yoksa hiç bir şeyden haberim yokmuş gibi mi davranayim?

Eşimin bilgisayarın da uygunsuz videolar ve fotolar buldum ona bişey söylemeli miyim yoksa gizlemeli miyim yapacaklarimi belli etmemeli miyim yoksa dürüst olup herşeyi söyleyip bu evliliği bitirmeli miyim? Ne yapacağımı bilmiyorum? Eşimle konuşsam inkar edecek dürüst olmayacak kabul etmeyecek siyrilmanin çarelerini bulacak ama ben inanmayacagim guvenmeyecegim bu yüzden söylemek ya da soylememek arasında kararsızım sizce ne yapmalıyım?

Herşeyi anlatmalı mıyım yoksa hiç bir şey bilmiyormusum gibi mi davranayim?

Eşimle konuşayım mı yoksa hiç bir şeyden haberim yokmuş gibi mi davranayim?
Cevapla