Eğer bir aşk hikayesinin baş kahramanı olsaydınız, bu hikâye nasıl bir hikâye olurdu?

Eğer bir aşk hikayesinin baş kahramanı olsaydınız, bu hikâye nasıl bir hikâye olurdu?

Yarım kalmışlıklar olurdu.. Tamamlanamayan bir puzzle.. Şah mat denmeyen bir satranç oyunu.. Üç noktayla bitirilmiş bir cümle.. Yolda benzini biten bir araç. Konuşurken şarjı biten bir telefon.. Böylesi mi daha güzel.. Yarıda kalması, içinde ukde kalması.. Damakta tadı mi kalir böylesi aşkların.. Yoksa eksik mi kalır.. Sonunu hiç öğrenemedigin bir hikaye mi olur..
Cevap
5Cevap
Joker harley quin olurdu yani delice bir aşk
Tımarhanede başlayan bir aşk gerçek anlamda delice ve takıntılı 🤣
Aynen :D
Tabi filmde öyle. gerçek hayatta silivri :D
Aynen öyle 🤣
İnat nedir nasıl yapılır isimli bir çalışma olurdu. Bir de nasıl hemn küsülür hep beraber onu öğrenirdik 😃
Hanelerden ırak 😱
😒😒😒
🙃🙃🙃
Bol sinir krizi geçirtici ve komedi havasında olurdu
Başı mutlu, ortası sancılı, sonu huzurlu olurdu.
Kız için baya sancılı olurdu aşık olduğuna olacağına pişman olurdu uygar ve şule gibi
Eski bende daha farklı olurdu leyla ile mecnun gibi bir şey olurdu
Sezai Karakoç ve imkansız aşkı Mona Roza gibi olurdu
Canerle tülin aşkı gibi olurdu.😂
Senin tevellüt yetiyor mu :D
Senin yetiyor mu😂
baban yaşındaki adama sorduğun soruya bak utan utan :D
Babam 36 yaşında değil ki
kaç yaşında
45 yaşında
18 yaşındayken çocuğum olsa şimdi 19 yaşında olurdu :o
😂tabii
Orta da aşk olmazdı gjksjfj
niye ne yaptın çocuğa o. O
Hiçbir şey fjksjfhd
Hayatın her yüzünde imkansızı mevcutluğa kovuşturan bir aşk olurdu..
Aşk hikâyelerinde kahraman olmak istemezdim
o neden
Çünkü aşka inanmam
neye inanıyorsun peki o. O
Sır kapısı gibi
Titanic gibi olurdu djrjrjej
Aşırı minnoş
Berbat bir hikaye
Kahramanca olurdu
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?