Nişanlı bir kadına polisin asılıp ayırması hakkında ne düşünüyorsunuz?

Arkadaşlar merhaba düşüncenizi merak ediyorum o yüzden sizlerle paylaşmak istiyorum iyi okumalar

3,5 yıllık ilişkinin özeti

Nişanlım polis oldu şark görevi için Hakkari'ye gitti o dönem yanına gidemedim çünkü askerdeydim vatan borcumu ödüyordum. Askerde sürekli konuşamadık çünkü askeriye orası erkek arkadaşlar konuyu anladı

Konuşurken soğukluk hissediyordum niye böyle diye sorunca saçmalama ben sana aşığım bütün hayatımı sana verdim böyle düşünme seni asla bırakmam diyordu. Polis olduktan sonra sürekli benim asker veya polis olmamı istiyordu benim yüzümdeki yara bunlara engeldi birde özel sektörde zaten işim vardı 1 yılı geçti askerden geldim ve Hakkari'ye yanına gittim o dönem küstük bende sürpriz yapmak için habersiz yanina gittim ve biranda beni gördü şaşırdı ve mesafeli oldu bana karşı neyse 3 gün onunla konuşmak için orada kaldim hakkariyi bilen bilir Çukurca'da sivillerin kalacağı sadece bir otel var bend orada kaldım konudan biraz saptim kusura bakmayın ben ordayken karakoldan biriyle görüşüyormus ve anlasiyorlarmis nişanlımdi kendisi yanından gideceğim son gün dediki ara verelim yoruldum istemiyorum ilişki ama ilişki istersem söz sana döneceğim ve yeminler etti başka birisi olmadığına dair bana inanmıyorsun beni sevsen inanırdin vs vs dedi ve ben kandım çünkü seviyordum geri döndükten sonra dahada konuşmadık aradim bakmadi etmedi beni engellemis ve 2 ay sonra yanından geldikten sonra öğrendim ki evlenmiş ben durmadım tabi aradım peşine düştüm yapılanı yediremedim kendime ve sonkez konuştuk bana ani gelişen bir şey olduğunu daha önce hiç konuşmadığını söyledi o görevli... Kusura bakmayın için hala daha dolu olduğu için yazarken cümlelerimi toplamak çok zor oluyor benim için neyse arkadaşlar bu beni mahfetti desem yalan olmaz bir insan bunu nasıl yapar o kadar severken hadi 1 veya 2 sene geçse acısı hafifledi diyeceğim de yanına gittikten 2 ay sonra evlenmesi hiç anlamıyorum yorumlarınızı bekliyorum

Nişanlı bir kadına polisin asılıp ayırması hakkında ne düşünüyorsunuz?
Cevapla