7 yıllık ilişkimden hamile kaldım aldırdım çok kötü hissediyorum çok mutsuzum sevgilimde eskisi gibi ilgili değil?

Toksitte bir ilişki ama bana güveni çok kırıldı yakın zamanda birde o yüzden ilgisiz ve kötü davranıyor kötü laflar ediyor yalnızım ve mutsuzum aldırmak zorundaydim ama evli değilim aldıralı iki gün oldu bundan 2 hafta öncesine kadar kız arkadaşımın erkek arkadaşlarıyla oturmuştum öğrendi barıştık ama iki gün iyi iki gün kötü davrandı hala aynı muhabbeti açıp duruyor daha önce de yapmıştım düzelmedin vs birsürü laf aldırma tarihine 2 gün kala asla yazmadı bile ulaşamıcaksın bilmem ne bilerek sıkıntıya soktu beni delirdim evine gittim bak aldırcaz falan yapma böyle dedim hastaneye geldik aldırmadan önce tamam bende güzelce konuscam artık demeye başladı düzelelim evlenelim tabi aldırdım sadece biraz karnım ağrıdı o kadar çıktım makyajımı yaptım ağzım yüzüm narkozdan kaymıştı çünkü yok sen makyajı düşün tuvalleten çıkmayınca aramış baya duymadım ben bayıldın sandım bilmem ne diyor pisliksin vs sinirlendim kötü kötü laflar etti dedim tamam bitti çocuğu aldırdık engellicem seni yeter kaç gündür zaten umursamadın güzelce dedim tabi bende hakaret küfür sonra diyor herkes öğrenir benden çocuk aldırdığını herkes napcam bilmiyorum bununla onla da olmuyor onsuz da

7 yıllık ilişkimden hamile kaldım aldırdım çok kötü hissediyorum çok mutsuzum sevgilimde eskisi gibi ilgili değil?
Cevapla