Arkadaşlar Sizce ben büyütüyor muyum Yoksa gerçekten Ortada sorun var mı?

Arkadaşlar Ben 23 yaşındayım 2 üniversite mi okuyorum Sorum şu annemin bana karşı saygısı 0 hep benim istediğim olsun ben gel dediğimde git otur dediğimde otur istediğimi giy İstediğimle konuş hep bu tavırlar hep kontrolcü davranıyor ben kilo aldım online eğitim dışarı çıkmıyorum ve birkaç kilo aldım Ve ben bunu biliyorum sürekli gelmiş bana diyor ki gün içinde yok kilo aldın yok aşure kazanı gibi popon yok iyice şişmişsin kendi istediğini yapmadığım zaman bana hakaretler ediyor ve benim özgürlük alanıma saygı göstersin istiyorum demin çekirdek hazırlamış rastgele tabağı aldım diyor ki iyisini aldın diyor bastıra bastıra söylüyor yani onu kardeşin yiyecek gibisinden erkek ya erkek çünkü sonra ben de yemeği kestim bıraktım tabağı gelmiş diyor ki p**** şişmiş iyice
Arkadaşlar Sizce ben büyütüyor muyum Yoksa gerçekten Ortada sorun var mı?
Cevapla