Biri beni ben olduğum için sevsin, onunla birlikte hayatım değişsin istiyorum çok mu saçma düşünüyorum?

Bilmiyorum ya kendim olduğum için sevilmek istiyorum sadece, ne dış görünüş ne başarı kariyer ne başka şeyler.. ben olduğum için sadece, onunla birlikte eskiyi unutayım istiyorum. Çok mu saçma düşünüyorum

Biri beni ben olduğum için sevsin, onunla birlikte hayatım değişsin istiyorum çok mu saçma düşünüyorum?
Cevapla