Zamanında siteden pas vermeyip sonra iletişimi kaybedip bu duruma pişman olduğunuz kişiler oldu mu? Az daha tanıyabilirdim diyip?

Ben birine pas vermedim şu an üzgünüm. Yorumlarını okuyorum kaliteli bir insanmis

Zamanında siteden pas vermeyip sonra iletişimi kaybedip bu duruma pişman olduğunuz kişiler oldu mu? Az daha tanıyabilirdim diyip?
Cevapla