Flörtle misal
Kısa giyinmişsin, çok kısa giyinmesen daha iyi olur
Evlilik
Çocuk yapmak, kaç çocuk istiyorsun
Tarzı sorular konuşur musunuz? Özlediğinizi söyler misiniz?
Kısa giyinmişsin, çok kısa giyinmesen daha iyi olur
Evlilik
Çocuk yapmak, kaç çocuk istiyorsun
Tarzı sorular konuşur musunuz? Özlediğinizi söyler misiniz?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
Bir kişi hariç kimseyle böyle hayaller kurmadım, kurmam.
Flört mü yoksa sevgili misiniz? Bir kızla tanıştım. Böyle şeyler hakkında da konuşuyoruz daha 2 hafta oldu konuşmaya başlayalı. İkimiz de hoşlanıyoruz birbirimizden. En azından öyle görünüyor. Yani yanlış mı değil mi bilemedim.
2 haftada ne bilim, böyle şeyler sahte geliyor bana. Kendim de yaptım bunu çünkü. Sevmediğime seviyorum da dedim misal. Sevmek aşık olmak 2 hafta da olacak iş değil.
Anladım. Daha aşık oldum diyemem zaten ancak hoşuma gidiyor epey.
Hoşlanmak çok normal buna sözüm yok
Açıklamaya yazdığınız gibi kıyafetime karışmasına izin vermem.
Hiç mi? Tabi ki karışma hakkımız olduğunu düşünmüyorum. Çok kısa giyinmesen olmaz mı tarzı bir şey söylerse yine de dinlemez misin?
Hayır dinlemezdim nasıl istersem öyle giyinirim. Beni olduğum gibi sevmiyorsa, kabul etmiyorsa ayrılırdım.
Bence karşılıklı olarak saygı duymak ve kısıtlamamak gerekiyor.
Öylesine konuşabilirim
Tanışalı 2 hafta oldu sayılır. Aramız gayet iyi. Sevgili değiliz henüz. Telefonda böyle şeyler de konuşuyoruz bazen. Doğru mu değil mi bilemedim.
Konuşan konuşuyor
Peki doğru mu sizce? Yani bir flört evresi sayılır mı?
Ciddi düşünüyorsa misal görücü usulü gibi düşün sevgili değilsiniz ama birbirini tanıma aşaması var
Anladım teşekkürler.
flörtüm yok
Varken?
hiç olmadı bilmem
Üzdü
niye üzülesin knk ne alaka. biri olmayınca hayatın da üzülmen mi gerek saçma bir düşünce
O anlamda dememiştim kusura bakma.
yükseldiysem pardon kızma amacım yoktu ehfkjefe
Önemli değil :)