Güncellemeler
+1 yıl
Ama bu ülkeye çocuk yapılmaz çünkü istismar sayısı çok artı 🥲
İlk bir sene eşimi tanıyıp cinselliğin tadını güzelce tatmak sonra yavaştan yavaştan çocuk düşünürdüm ama şu sıralar ne cocuk bakacak gücüm yok
Aynı fikir deyim
Ne güzel
Cevap
3Cevap
Öncelerden ilk 2-3 yıl olmasın diye düşünüyordum ama artık evleneceğim zaman en erken ne zaman olursa..
Önce evliliğe adapte olup tadını çıkarıp sonra çocuk
Bir sene olabilir en fazla ciddi bir sorun yoksa ortada.
ilk 3-4 sene olmamalı
Önce evliliğin keyfini çıkarıp ondan sonra çocuk yapma düşüncesindeyim.
Ne doyması
Ben çocuğu 5 sene sonra
Eşime doymak yani ,😂
2-3 sene sonra
41 yaşımda yapicam
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?