Beni bir beyefendi ile görücü usulü evlilik için gorusturmek istediler. Karşıma geldi ve ben evlenmeye hazır değilim dedi. Sizce neden öyle demiş olabilir. Evlenmeye hazır değilse neden gorusmeye gelir ki?
Bu arada önceden fotoğrafimi da gördü. Hem de makyajsız normal bir fotoğrafti.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
6Cevap
Belki de
ailesinin çevresinin baskısıyla geldi
nezaketen de bunu dile getirdi
oluyor bazen bu durum maalesef..
Yakından çekim elektirik vs olmamıştır buda kibarca hayır anlamına geliyor. Kendini kötü hissetme bu hayır diyen sende olabilirdin. Normal yani
Konusmanin sonunda söylese anlarım ama ilk oturmada bunu söyledi. Üstelik fotoğrafımi gördü zaten. Oradan da beğenmediğini söyleyip görüşmeye gelmeyebilirdi
Belki görücü aracısı çok baskılamıştır birde yakından gör falan diye ısrar edince böyle olmuş olabilir
Haklı olabilirsin. Çok saçma ama zorla neden gorusturmek isterler ki bir insanı? Sanki benimle evlenme zorunluluğu var çocuğun😂
Ya işte aracı seni tanıyordur iyi kızsındır , çok istemiştir belki görünce ısınır falan oğlanıda beğeniyordur kötü niyet yoktur sanmam
Aile ve çevre baskısıyla gelmiştir istemiyorum dese bile bazen çevre git konuş tanış diyor o da giderim o zaman reddederim diye düşünüyorlar çoğu
Ailesi görüş tanış demiştir. Psikolojik baskıya maruz kalmıştır
Ailesinin baskısıyla gelmiş ve seni beğenmemiştir
Trafosunu patlatamamışsındır! ;)
O ne demek
Elektrik alamamıştır! Onu diyorum… :) :)
Olabilir. Herkesin elektriği tutmuyor elbette
Sen ona bir Karakuş tatlısı yap, bak nasıl elektrik alıyor… ;)
Karakuş tatlısı mi? İlk defa duydum.
AA harikadır, bayılırım ben. Bana yapacak varya, havada yürürüm o kadına…
Ailesi evlendirmek istiyordur
sen oğlanı beğendin mi?
Çok saçma
elinde güç yoktur
Maddi açıdan kendine guvenmedigini de söyledi ama ailesinin durumu iyi sayılır. Ben eğer birbirimizi seversek ailesiyle bir süre oturmayi bile kabul ederdim. Bence biraz bahane gibi geldi
yanlış anlamazsan bir şey sorucam
Sor tabi
muhafazkar biri misin, yani başın kapalı mı
Evet
terk edilme tehliken var dikkat et
Neden
senden daha iyisini şuanda bulamadığı için seninle , fırsatını bulur bulmaz tekmeyi vurabilir
Benimle değil ki zaten. Görücü usulü evlilik görüşmesi bu diyorum. Görüşme bitince konu da kapandı zaten.😂
iyi bari
Beğenmemiş seni