Bu zamanda evlenmek isteyen erkeğin olmaması normal?

Özgür yaşayan herkes, iş para olunca Şeriatçi kesiliyor. Türkiye gibi bir ülkede erkeklerin evlenmek istememesi normal. Kızlar "maaşın evin" diyor hemen. Biraz empati de gerekmez mi? Ama yok, hep tarafgir bakmak işimize geliyor.

Bu zamanda evlenmek isteyen erkeğin olmaması normal?
Cevapla