26 yaş sizce bazı şeyler için geç kalınmış bir yaş mı (ilişki, evlilik vb)?

Arkadaş çevremin çoğu evli ya da nişanlı benim hayatımda doğru düzgün biri bile yok. Güvensizlik sebebiyle kimseyle konuşmuyorum da. Bu zamana kadar sadece 1 ilişkim oldu o da ciddiydi evlenecektik ama aldatıldığım için insanlara güvenim iyice azaldı. Arkadaşlarım en azından birilerini tanıma amaçlı bile olsa konuşmam gerektiğini söylüyor. Ben onca şey yaşamışken bambaşka biriyle en sevdiğin renk dinlediğin müzik falan muhabbetleri bile çok yorucu geliyor hayatım işe gidip sonrasında kafa dengi bir iki arkadaşlarımla sohbet etmek gezmek kendimi iyi hissettirecek şeyler yapmak bu şekilde geçiyor. Size yanlış mı yapıyorum şu an karşı cinsle flört etmeye tamamen kapalıyım yaşım 26 ilerde pişman olur muyum yani geç kalır mıyım sizce

26 yaş sizce bazı şeyler için geç kalınmış bir yaş mı (ilişki, evlilik vb)?
Cevapla