Çok fazla seviyorum ve her şeyde anımız var ama ayrıldık kaldıramıyorum unutamıyorum acı çekiyorum?

İlk defa uzun ilişkim oldu tüm her şeyim onunla geçiyordu aşırı değer ve sevgi veriyorduk birbirimize 3 defa ayrıldık ama gerçekten ikimiz de seviyoruz bu sonuncusu da benim yüzümden bitti ona çok trip atıyordum insanların yanında bazen sertçe uyarıyordum hatta bana diyordu ki artık senin yanında hata yapmaktan bile korkuyorum diyordu çok sert bir insanım değişmeye hazırdım ama değişemeyeceğimi söyledi. Ben onu çok seviyorum ve insanların kendilerini törpüleyebileceklerine inancım var onun da hataları olmuştu o düzeltti keşke bana da son bir şans verseydi artık mutlu olamadığını söyledi ve ayrıldı çok fazla acı çekiyorum o olmadan hiç bir şeyin tam olduğuna inanmıyorum barışma şansımızın da olduğuna inanmıyorum ne yapmalıyım off

Çok fazla seviyorum ve her şeyde anımız var ama ayrıldık kaldıramıyorum unutamıyorum acı çekiyorum?
Cevapla