takım çalışması için birlikte çalıştık oranın en yetkilisi oydu oyuzden çok sorumluluğu olmasına rağmen yanıma geldi bikaç kez sohbet ettik, takım oldugumuz için birazcık samimiydik. ama yavśamadı öyle yakınlık değil.
instadan eklesem hoşlandığım anlaşılır mı ne düşünür? hemen gitmis stalklamıs diycek
bi 3-4 yas büyük benden ama çok büyük durmuyo ben de küçük görünüyorum (20 yim ama 17-18 gibiyim) ve bana gün sonunda abicim dedi küçük sandı sanırım😭😭😭😭
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
6Cevap
Ulan ben de yakışıklı adamım haa diye bir şekle girerim herhalde
kız hakkımda ne düşünürsünn
hakkında
Demekki yakışıklıyım ki takip ediyor. Kaliteden anlayan kasap gibi. Aferin derdim
bu nası ego ya
Şşşşşş beni rahat bırak
hayır salmıycam seni istediğim cevabı ver hemen leödşsödhspmdhd
bak simdi demek istediğim kız seni arayıp bulmus rahatsız mı olur/olursun yoksa hosuna gider kızın hesabına falan bakıp stalklar mı/mısın sen de onu
Yaparım. Hiçbir erkek bundan rahatsız olmaz. Empati kur, sen rahatsız olur muydun?
benim hoşuma giderdi de benden hoslanmadıysa diye empati yapıyorum hoslanmadığım birinin ilgisini farketsem ya hiç bi şey hissetmem ya da duygularım değişebilir, sonuçta benden tatlışını komiğini güzelini bulamaz keöxpsmxhspsmgxmsgx
Valla siz boş yere debeleniyorsunuz. Şahsen bi hanım bana gelse " heyy adam ben senden hoşlanıyorum. Sen de benden hoşlanıyorsan bu işin adını koyalım " dese yeminle helal olsun derim. Sevinirim yani. Ne gerek var böyle mission impossible taktiklerine. Vur masaya al oğlanı
taktik değil ya utanıyorum sadece ve reddedilirsem diye korkuyorum oyuzden asla söylemem sadece belli etmeye çalışırım biraz
Yav reddedilirsen en azından ne olacağını bilirsin. Bu kadar ikileme düşmezsin. Brn sana güveniyorum. Yaparsin sen hadi
daha önce reddedildim hiç de öyle olmadı üzğlmüstüm😭😭😭
Ee arada kalmak seni üzmüyor mu? Bence bu ikilem daha kötü.
üzüyo en son başıma gelenden sonra... arkadaşız falan dedim hoslandığımı anlamasın diye reddedilmemek için aonra sevgili yaptı yeni yeni unuttum ( her gün görüyorum ama umrumda değil artık)
Vay garibim ulan seni üzenin burnu b*ktan çıkmaz. Valla uzuldum. Dövelim dersen hazırım ben.
yok be sallamıyom bu çocuk olsun yeter
Hhaaha çok tatlısın ya
hep bundan kaybettim zaten küçük sanıp knk ya da abicim moduna giriyolar ya da küçükler hoslanıo😭😭
Valla 20 de minik bana göre ama yaşlanıyorum çitayı genişletmek lazım 😂
24 e göre minik mi ( benim 20 oldugumu bilmiyo muhtemelen 18 sanıyo beni)
Minik bence ama senide görmek lazım anonimsin yollayamıyorum
Benden hoşlanmış, öpüşmek istiyor derim
ayn knk
Yürüyor soldan soldan :)
o yürüse abicim mi der, aşşırı işi vardı zaten çok az görüşebildik ama kalabalıkta konusurken yüzü yüzüme çok yakındı😭😭😭 yürümemiştr de sence ekliyim mi yürümesi için fırsat, hem beni tanımıs olur instadaki profilden
Sırf erkekler mi ekleyecek sende ekle ne var ki... Sohbet edip anlaşırsanız ne ala olmadı normal rutin hayata dönersin.
Hoşlanmış ve eklemiş diye düşünürüm
Hoşlanıyor diye düşünürüm
hoşuma mı gider rahatsız mı eder kızın seni arayıp bulması? of hakkımda ne düşünücek bilmiyorum 😭
Begenilen kişi olmak herkesin hoşuna gider bence