Hem yalnızlıktan şikayetçiyim, hem de kimseyi kafam kaldırmıyor. Sadece ben mi böyleyim acaba 😬?

Biriyle tanış, kendini anlat, o da anlamasın, kafasındaki yargılara göre herşeyi yanlış değerlendirsin. Samimiyet yok güven yok akışa bırakmak yok.

Uyum yok uyum.

Kaç milyon insan var ve yine de yalnızız...

Hem yalnızlıktan şikayetçiyim, hem de kimseyi kafam kaldırmıyor. Sadece ben mi böyleyim acaba 😬?
Cevapla