Biriyle tanış, kendini anlat, o da anlamasın, kafasındaki yargılara göre herşeyi yanlış değerlendirsin. Samimiyet yok güven yok akışa bırakmak yok.
Uyum yok uyum.
Kaç milyon insan var ve yine de yalnızız...
Biriyle tanış, kendini anlat, o da anlamasın, kafasındaki yargılara göre herşeyi yanlış değerlendirsin. Samimiyet yok güven yok akışa bırakmak yok.
Uyum yok uyum.
Kaç milyon insan var ve yine de yalnızız...
Katılıyor üstüne ekleme yapmak istiyorum. Size benzemeyip, aaa! bende öyleyim demeleri yok mu? Bitiriyor beni. Benim prensiplerim belli, kurallara uyan, giyinmesini bilen, erkeğinin kıskanmasını anormal karşılamayan ve maddiyatçı olmayan ayakları üstünde duran birini istiyorum. Zormuş, öğrendim..
Ayakları uzerinde duran biri erkeklere çok da ihtiyaç duymuyor açıkçası. Ben maddiyatci değilim ancak maddiyata vurgu yapan erkekle de olmaz maalesef.
Tabii duymuyor, 30 yaş krizine giren ablalar hiç yok, sen maddiyata önem vermem diyip vurgulayanla olmaz demen gibi hepsi saçma ve yalandan ibaret. Tek sen doğrusun, alayı yalan.
Senin gibileri çok duydum inan ki :) paranla sevişmeye devam et sen boş ver bizi:)
Paragöz olduğun ortada ama kanıtlayamam 😃
Yazık sana gerçekten senin gibi kredi kartını eski sevgilisine verip düdüklenip onun acisiyla herkesi aynı sanıp sağa sola saldıranlara acıyorum :) vaktini böyle çamur atarak harca devam et çok sokmuş belli :)
Kimseye kart vermedim, senin gibi önyargılı birisi değilim. Beni çarpacak kişi önce yaşama riski göz önüne alacak. Kimseye eyvallahım olmaz, babanın oğluna bile acımam. Çeker vururum. Kimlerle konuştuğunu bilmeden, akıl dağıtmaya kalkma.
Cevap
8Cevap
Çok fazla ilişkinin zararları işte. Vallahi benim kafam da kaldırmıyor. Oturuyoz işte elbet yaparız bi gün amaan
Bak mesela çok güzel örnek oldu bu sözün "Çok fazla ilişkinin zararları işte". Yıllardır kimse yok hayatımda. İki kelime bile edilmiyor sanaldan bahsediyorum. Sen de iyi örnek oldun 👍
Yok ya senin gibi çok insan var merak etme artık kendini yalnız his etmeyi bırak
tamam şu andan itibaren yalnız his etmeyi bıraktım :)
O zaman ikinci aşamaya geçe biliriz gel beraber yanlız his edelim kendimizi
Bende ôyleyim ya cok flört oluyodu zamaninda mental kalmadi artik kimseyi cekememmm
Yalnız hissetmeye çare bulamazsın. İnsan asla yalnız yaşayamayan bir varlık. Yaşın kaç eğitimin ne kriterlerin çok mu yüksek
Biri olsun ama ruh gibi gezsin dkdk
Haddini bilsin yeter 🤨
Bu kadar da canını sikma
Iyi işin varsa, ilişkin olmasın sorun olmaz
Nerde oturuyosun knk
Aynı ben
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?