Kimseye yuruyesim yok ama yalnızlıktan sıkıldım sizce?

Bir kaç aydir yalnızım, kimseye gram yuruyesim yok ugrasasim ama yalnızlıktan sıkıldım. İki ucu boklu değnek normal mi bu?

Kimseye yuruyesim yok ama yalnızlıktan sıkıldım sizce?
Cevapla