Otostop çektim diye sevgilim benden ayrıldı (ertesi günde doğum günümdü)?

biz arkadaslarla okul çıkışı (5kişi) hepimiz kızız otostop cektik aramızdan bi kisiye güvenmediğim icin direkt sevgilime kendim söyledim otostop cektiğimizi. gizli saklı bir şey yok yani. sevgilim bana pardon eski sevgilim bana cok kaba konustu. evet yapmam belki doğru değildi ama ayrılma sebebi de değildi diğer gün doğum günüm olduğu icin arkadaslarımla iletisim halindeymiş onlara da aşırı kaba konuşmuş. bi arkadasım iclerinden güya en yakın olduğumda onu haklı buluyor birbirlerini gaza getirip bana yüklendiler ikiside aynı cümleleri söylüyor. neyse şu an ayrıyız şu an doğum günüm bana beni hala cok sevdiğini ama bu iliskinin bizim farklı görüslerimizden dolayı ilerleyemeyeceğini söyledi eğer seviyor olsaydı doğum günümde benden ayrılmzdı. göksel-askın yalanmıs. iyi geceler düsüncelerinizi bekliyorum..
Otostop çektim diye sevgilim benden ayrıldı (ertesi günde doğum günümdü)?
Cevapla