Nisanlimla tartistik :((? ( lütfen ciddi cevap vermek isteyen yazsin)?

Bugün nisanlimla Café ye gittik, kalkmadan önce lavaboya gittim. Sonra o gitti, o gelmeden Ben kahveleri ödiyeyim Dedim. (Herzaman o ödüyor sagolsun ) kizi cagirdim , kiz ödendi dedi… Ben bozuldum, Cünkü daha önceleri Bu bahsis verme yüzünden tartismistik. garson güzel oldugu zaman bahsis birakiyor, Bende kiziyordum. Bugün ikinci kez oldu, Ben lavaboya gidince ödemis, simdi Ben görmiyeyim diye mi yapti, Bilmiyorum. Sonra arabaya bindik giderken Dedim Bende beni aptal yerinemi koyuyorsun dedim , oda bana kizdi. Hic güvenmiyormusun dedi bana …. Beni eve birakti, ikimizin de morali bozuldu. Ama ben abartiyorsam, Neden böyle yapiyor ozaman hoslanmadigimi bildigi Halde 😔

Nisanlimla tartistik :((? ( lütfen ciddi cevap vermek isteyen yazsin)?
Cevapla