7 aydır ilişki içerisindeyim beni acayip kısıtlıyor çok kıskanç artık dayanamıyorum ayrılmaya çalıştım salmıyor beni napıcam?
3 kez ayrılmaya çalıştım üçünde de ayrılamadım bu sefer gerçekten kararım net ama ayrılmama izin vermiyor napıcam
7 aydır ilişki içerisindeyim beni acayip kısıtlıyor çok kıskanç artık dayanamıyorum ayrılmaya çalıştım salmıyor beni napıcam?
3 kez ayrılmaya çalıştım üçünde de ayrılamadım bu sefer gerçekten kararım net ama ayrılmama izin vermiyor napıcam
Öncelikle, sevgilinizin sizi kısıtlamasının size nasıl hissettirdiğini anlıyorum. Bu zor bir durum olabilir. Ancak, ayrılmak istediğinizi sevgilinize net bir şekilde ifade etmeniz önemlidir. Onunla yapıcı bir şekilde konuşarak, neden ayrılmak istediğinizi açıklayın ve nasıl hissettiğinizi ifade edin. Ancak, sevgilinizin ayrılmak istemediği durumlarda, onunla tartışmaya devam etmek yerine, uzaklaşmak ve kendinize zaman ayırmak en iyisi olabilir. Kendinize zaman ayırarak, kendi duygularınızı anlamak ve gelecekteki ilişkileriniz için öğrenmek için zamanınızı kullanabilirsiniz.
Sakıncalı bir ilişki bu, yüzü sonradan ortaya çıkmış ya da zamanla anlamışsın, ondan uzak dur, ayrıl ve tüm iletişimi kes, numaralarını dahi değiştir, olmazsa ailene anlat. Sakın unutma senden dolayı böyle değil o böyle birisi olduğu için böyle.
Ayrılmama izin vermiyor ne demek? 🤔 Böyle saçma bir avuntu cümlesi duymadım 😂 Ha yüzsüzdür peşini bırakmaz vantuz gibi yapışır ama ben ayrılamıyorum demek saçma 🤔 O istediği kadar yapışsın bitti dediysen bitmiştir. iletişimi kesersin o nerde desin umrunda olmaz daha
Yeni insanlar ile konuşmaya başlayacaksın arkadaş muamelesi yapacaksın seni istemiyorum diyeceksin hala da bırakmıyorsa gurursuzun tekidir aldat gitsin evli değilsin bir şey değilsin bu neyin kısıtlaması bu kadar.
Cevap
22Cevap
Ne yapıyor sana da ayrilmana izin vermiyor. Seni istemediğin biseye zorlayamaz. Sende ağırlığını koyman gerekir sözünü gecirmelisin olmazsa polise git şikayetçi ol ondan ya da ailesine ya da kendi ailene söyle sana yardımcı olsun.
Sen buna izin vermediğin sürece ne senin hayatına müdahale edebilir, nede seni kisıtlayabilir.
Ayrılmak istiyorsan, seninle iletişime geçebilecek tüm mecralardan onu engelle
İletişim kurma.
Bu kadar basit
İzin vermesi gereken bir durum yok zaten ayrılmak istiyorsan ayrılacaksın basacaksın her yerden engeli baktın yine şansını zorluyor gereken hukuki süreçleri başlatacaksın.
Ne demek ayrılmana izin vermiyor. ya beni rahat bırakırsın davranışlarına çeki düzen verirsin ya da yoluna bakarsın ben seni mi çekeceğim de bitsin eğer şimdi durdurmazsan bu sonsuza kadar böyle gider. Bu sadece onun değil şeninde ilişkin rahatsızsan durumdan dile getir bunu
Nüfusuna mı aldı seni niye ayrılamıyorsun 😂 geçin bu işleri ya mazerette mazeret olsa
Ben bitti deyince biter zaten bidaha ilşki falan kalmaz ortada
İzin vermiyor ne demek? S*ktir lan deyip vereceksin yolu. Daha mı rahatsızlık veriyor, savcılığa...
Kesin tavrini koy ve sutla. KAcinci asirda yasiyoruz. Simdi seni kisitlayan adam ileride neler yapmak. sen kole deyilsin
Polis diye bir şey var. Şikayet et, seni tehdit ederse de kaçmanın ortadan kaybolmanın bir yolunu bul. Ülkenin kolluk kuvvetlerine fazla güvenme.
Salmak ne demek. Bu bir ilişki iki tarafta özgür olmalı. Zaten siz rahat bir şekilde ayrılmıyorsaniz çoktan ölü doğmuş bu ilişki kurtarın kendinizi
İşte bu yüzden ilişkiye başlamadan önce adam akıllı herkes isteklerini bildirmeli.
Ayrılmana izin vermiyor ne demek bir kere izinle mi oluyor :))
Her yerden engelle, ciddi zorluyorsa polise ver. En temizi.
En ufak zora geldiniz mi var ya nasıl hemen de ayrılıyonuz. Nefret ediyorum sizin gibilerden.
Kisitlamayin sizde!
Öncelikle baarma bana😂
Olay kısıtlamak değil erkeğinin olmak sadece. Bir kadın erkeğinin sözünü dinlemiyorsa ya da ortak bir paydada buluşulmuyorsa yalnız kalmaya mahkumsunuz. Bu şekilde daha çok yalnız kalırsınız. Herkes özgürlük peşinde insan olup da karşısındakine bir kere hak verme peşinde değil. Kendinize geliniz.
İzin vermemek ne demek yav. Engelle her yerden yürüsün gitsin işine delibozuk.
ayrılmak tek taraflı zaten ister kabul etsin ister etmesin
kıskaçlık kendisini yetersiz gördüğü içindir bence böyle bir kişi ile asla evlenilmez.
Senden ayrılıyorum diyeceksin her yerden engelleyeceksin bitecek, eğer yine rahatsız ederse düşünmeden polise şikayet et, ben artık televizyonda eski sevgilisi tarafından öldürülen kızları görmek istemiyorum.
Sende az değilsin demekki iyi olmuş sana Allah belanı vermiş işte yapilacak şeyi sana söylerdim ama isranbuldaysan işe yarar yoksa yaramaz
Ailene söyle ve ayrıl. Seni zor durumda bırkacak bir şey yok değil mi karşı tarafta.
Ayrılacaksın bitecek gidecek ayrılmak çokmu zor oldu anlamadım 😂
Ne demek ayrılamadım ya? Ne demek?
Valla akilliysan ayril
Nasıl salmiyor tehdit mi ediyor
Nasıl izin vermiyormus ya iletişimi kes
o istiyorsa mı ayrılacaksınız?
Sen istiyorsan ayrılmayı ayrıl
Ayrılacaksın, yoksa ilerde hiç ayrılamazsın
Uzaklaştırma kararı aldır kadının ifadesi esastır
Ne diye kısıtlıyor seni
İstiyorsan dersin o iş orada biter
öyle saçma şey olmaz si... ri çekersin biter
Engelle
Görmezden gel
Mecbur bırakır peşini
çek resti yoluna bak
Sende biter iş yani
Engel at her yerden
Ayrilmasin bas engeli
Terket engelle
Istemiyorum seni de
ayrıl
Polise şikayet et butonunu kullanarak
Maalesef
Sapla
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?