Evet bitti... Aldığım en güzel karar, kendim için yaptığım en büyük iyilik?

Yıllardır susturuldum. İçti, dövdü, sövdü, toplum içinde küçük düşürdü, babalık yapmadı ne maddi ne manevi yanımda durmadı. Ailem ve ailesi yüzünden yıllarca sabrettim. Çünkü kimse bana açık kapı bırakmadi herkes kapattı yüzüme kapısını. Bana resmen kocamdir öldürse hakkı der gibi teselliler verdiler. Bugün bitirdim artık özgürüm!
Ne aileler ne eş sadece ben, çocugum ve devletim!
Neden yılardır sığınma evine kaçmadım neden kendime yaptım bunu anlamıyorum.
Şükürler olsun vicdansizin birinden ölmeden kurtulacağım.. şükürler olsun Allah'ım sonsuz şükürler olsun... benim durumunda olanlar var mı? Varsa sonuna kadar destek olacagim
Evet bitti... Aldığım en güzel karar, kendim için yaptığım en büyük iyilik?
Cevapla