Yıllardır susturuldum. İçti, dövdü, sövdü, toplum içinde küçük düşürdü, babalık yapmadı ne maddi ne manevi yanımda durmadı. Ailem ve ailesi yüzünden yıllarca sabrettim. Çünkü kimse bana açık kapı bırakmadi herkes kapattı yüzüme kapısını. Bana resmen kocamdir öldürse hakkı der gibi teselliler verdiler. Bugün bitirdim artık özgürüm!
Ne aileler ne eş sadece ben, çocugum ve devletim!
Neden yılardır sığınma evine kaçmadım neden kendime yaptım bunu anlamıyorum.
Şükürler olsun vicdansizin birinden ölmeden kurtulacağım.. şükürler olsun Allah'ım sonsuz şükürler olsun... benim durumunda olanlar var mı? Varsa sonuna kadar destek olacagim
Ne aileler ne eş sadece ben, çocugum ve devletim!
Neden yılardır sığınma evine kaçmadım neden kendime yaptım bunu anlamıyorum.
Şükürler olsun vicdansizin birinden ölmeden kurtulacağım.. şükürler olsun Allah'ım sonsuz şükürler olsun... benim durumunda olanlar var mı? Varsa sonuna kadar destek olacagim
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
5Cevap
Sizin adınıza çok mutlu oldum. Çocuğunuzla beraber çok mutlu olun inşallah
Amin çok teşekkür ederim
Allah bundan sonra yolunuzu bahtinizi açık etsin inşallah. Çok sevindim. Ülkenin sizin gibi cesur kadınlara ihtiyacı var.
Çok teşekkür ederim
Hakkında her şeyin hayırlısı olur inşallah neler yaşadığını tabiki bilemeyiz ama her şey gönlünce olsun...
Amin çok teşekkür ederim
Bir şeyler olsun istersen mutlujlar ama olmadimj olmuyor bende yaşadım bitmeisn diye çok çabaladım ama sonuç boşandım
Bitsin diye çabaladım. Resmen başkasına aşık olsun ve gözü benj gormesin salsın beni diye dualar ettim
Önemli olan senin mutluluğun tabiki bittimi peki şimdi tamammen
Çok az kaldı devlet korumasında tüm artık.. mahkemeye bile gitmeme gerek kalmadan kurtaracaklar beni o caniden.
Yüzümü bile gostermeyecekler
Sevindim senin adına tekrar hayırlı olsun
Helaall olsun … benimki de hepsini yaptı ama maddi manevi destek oldu o da olmasa uzardım burdan ama tabi kalmamdaki EN BÜYÜK etken annem
Dövuyorsa hele bunu çocukların varsa ve görüyorlarsa durma. Lütfen
Aaayyy 1 dk ben yanlış anladımmmm babalık yapmadı diyince kendi babanız sanndımmm
Yani babam olarak yazdım eşiniz olacak adamsa EN İYİSİNİ YAPMIŞSINIZ BEN OLSAM ASLA ASLA ASLA 1 dk durmam çocuk olsun olmasın
Hayatta daima mutlu olman dileğiyle 👍👏
Çok teşekkür ederim amin
Senin adına sevindim gerçekten
Hayırlısı olsun
Çok teşekkür ederim