Sevdiğim birine açılmak istiyorum ama benden iğrenmesinden korkuyorum?

Öncelikle merhabalar. Biraz uzun bir yazı olacak şimdiden kusuruma bakmayın. Uzun zamandır açılmak istediğim bir kız var. Kendisi oldukça iyi kalpli, kibar ve nazik biri. Yani benden hoşlanmasa bile bunu düzgün bir şekilde ifade edeceğini biliyorum. Ama buna rağmen yine de korkuyorum. Ben şişman biriyim. Bakımsız değilim, peynirli cips kokmuyorum belki ama en nihayetinde şişmanım sonuçta. maalesef uzunca bir süre spora başlayamadım ama yeni yeni düzelmeye çalışıyorum. Ama istesem de bir kaç aya taş gibi delikanlı olamam. Zayıflamam belki yıllarımı alıcak ve bu yıllar içinde üniversite de biteceğinden kızı bir daha asla göremeyeceğim. Kendisiyle aramız da iyi aslında. Yakın arkadaş değiliz belki ama ne zaman karşılaşsak bir hal hatır sorarız. Bana şimdiye kadar hiç iğrenerek baktığını da görmedim. Tatlı tatlı konuşup yolumuza devam ederiz. Yine de içimi tuhaf bir korku kaplıyor işte. Kaç haftadır onu kahve içmeye davet etmek istiyorum ama bir türlü olmuyor işte. "Dışarıda gezebileceği onlarca erkek varken neden benim teklifimi kabul etsin?" diyorum ve ona söylemekten vaz geçiyorum. İşin sonucuna baktığımda maks yaşanacak kötü şey "hayır" demesi olacak. Ama bu korkudan kurtulamıyorum işte. Umutsuzluğum, o adımı atmama müsade etmiyor. Ne yapacağımı bilmiyorum o yüzden buraya yazmak istedim

Sevdiğim birine açılmak istiyorum ama benden iğrenmesinden korkuyorum?
Cevapla