Öncelikle merhabalar. Biraz uzun bir yazı olacak şimdiden kusuruma bakmayın. Uzun zamandır açılmak istediğim bir kız var. Kendisi oldukça iyi kalpli, kibar ve nazik biri. Yani benden hoşlanmasa bile bunu düzgün bir şekilde ifade edeceğini biliyorum. Ama buna rağmen yine de korkuyorum. Ben şişman biriyim. Bakımsız değilim, peynirli cips kokmuyorum belki ama en nihayetinde şişmanım sonuçta. maalesef uzunca bir süre spora başlayamadım ama yeni yeni düzelmeye çalışıyorum. Ama istesem de bir kaç aya taş gibi delikanlı olamam. Zayıflamam belki yıllarımı alıcak ve bu yıllar içinde üniversite de biteceğinden kızı bir daha asla göremeyeceğim. Kendisiyle aramız da iyi aslında. Yakın arkadaş değiliz belki ama ne zaman karşılaşsak bir hal hatır sorarız. Bana şimdiye kadar hiç iğrenerek baktığını da görmedim. Tatlı tatlı konuşup yolumuza devam ederiz. Yine de içimi tuhaf bir korku kaplıyor işte. Kaç haftadır onu kahve içmeye davet etmek istiyorum ama bir türlü olmuyor işte. "Dışarıda gezebileceği onlarca erkek varken neden benim teklifimi kabul etsin?" diyorum ve ona söylemekten vaz geçiyorum. İşin sonucuna baktığımda maks yaşanacak kötü şey "hayır" demesi olacak. Ama bu korkudan kurtulamıyorum işte. Umutsuzluğum, o adımı atmama müsade etmiyor. Ne yapacağımı bilmiyorum o yüzden buraya yazmak istedim
AI Persona’ya Sor
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
0Cevap
Kızın mizacından ve karakterinden biraz bahseder misin? Yani gözü yukarılarda mı? Böyle şeylere takılabilecek bir mizacı var mı? Flörtöz mü? Çok fazla erkekle görüşüyorsa ve ilişki geçmişi kabarıksa kriterleri çok vardır. Zamanında konuştuğu ve olduğu kişilerle seni kıyaslayabilir. Önümüz yaz ve okullar kapanıyor. Bence tam sırası şu an açılmanın. Bu arada yüzyüze çekiniyorsan kesinlikle uzun ve güzel yazılmış bir mesajı tavsiye ederim. Onunla olan anılarından ve bu hislerini ilk fark ettiğin zamanlardan. Ona gerçekten hoşlandığın şeylerden ve onu diğer kızlardan senin için ayıran durumlardan bahsedebilirsin. Örneğin vakti zamanında sana kurduğu bir cümleden veya herhangi bir davranışından kesinlikle bahset çünkü kız çok şaşırır ve bunu bile unutmadığını görürse cidden senin duygularının samimiyetinden yoğunluğundan emin olur. Bak güzel kardeşim oldukça fazla kız çevresi olan biriyim ve emin olabilirsin çok fazla gördüm çevremden ki çok aşırı fazla da duyuyorum. Biz kadınlar gerçekten sizin sandığınız kadar bakmıyoruz dış görünüşe. Özellikle bu dönemde bizi en çok etkileyen şey güven ve samimiyet. Erkekler aldı başını gidiyor ve her kıza yazıyor, teklif ediyor ama ertesi gün bir bakıyorsun başka bir kızla yani gerçekten hiçbir şekilde güvenimiz kalmadı. Oysa kadın ister ki özel hissetsin, sevildiğini görmek ister yani günümüzde bu durum gerçekten büyük bir sorun bizim için. Dolayısıyla bizi herşeyden önce etkileyen şey; karşı tarafın bizi ne kadar yoğun sevdiği, ne kadar dürüst olduğu, hislerinin ne kadar kalıcı olduğu vs. Diyeceğim o ki bunu kıza gerçekten hissettirmelisin. Bu minimalde bir mesaj at ve seyret bakalım kız nasıl geri dönüş yapıyor sana. Kadınlar her zaman duygusal manipülasyona düşer. Attığın mesaj özel olmalı, duygulu olmalı. Diğer erkeklerden farkını ortaya bu şekilde koyacaksın. Hayırlı günler
Gözü yukarılarda biri değil aksine minimal takılmaya çalışıyor. Zaten en çok da bu yönünü seviyorum. Zamanın da sevgilisi olmuş ama ayrıldılar diye biliyorum. Bu arada bu güzel yazın için çok teşekkür ederim
Önemli değil kardeşim. Umarım dediklerimi dikkate alırsın. Ekstra olarak söylüyorum. Reddedilmek o kadar koymuyor insana. Aksine daha kolay unutuyorsun o kişiyi. Cidden söylüyorum karakter olarak ileride bu durum seni tam aksine güçlendirip olgunlaştıracak. Bunlar hepsi birer tecrübe. Tek ve ilk reddedilen sen değilsin. Denemezsen unutamazsın. Beyin sürekli yaşanmamış ve yarım kalmış şeylere daha yoğun arzu duyar psikolojik olarak. Orada ki soru işareti ve belirsizliği olumlu veya olumsuz yönde farketmez, sonlandırman lazım. Aylarca gözyaşı döktüğüm kişiyi reddedildikten sonra çok çok kısa bir sürede unuttum ve bitirdim. İnsan karşı tarafın kendisini seviyor olma ve sevme ihtimalini bilinçaltında düşünürek hayaller kurar ve duygularını devam ettirir. Psikolojik olarak tek taraflı sevmek çok mümkün değil, öyle bir durumda kişinin bağlanma problemi olduğu gözlemlenir. Beyin her türlü olayı ve durumu 6 ay sonra unutmaya başlar ve kesinlikle etkisi azalır. Diğer türlü kişi kesinlikle psikolojik olarak takıntılı ve çocukluktan edindiği yanlış sevgi anlayışı bağlanma problemi vardır ki çeşitli farkındalık videoları vb. İle gayet tedavisi mümkündür. Biraz YouTube'dan vs. Araştırmalar yapabilirsin ilişkiler ve bu tarz konulara dair; hem psikoloji hemde ilişki koçlarının tavsiyeleri için bakmanı tavsiye ederim. Hayırlı geceler. Hakkında en güzeli olur umarım.
Tekrardan çok teşekkür ederim. Sayende içim baya bir rahatladı. Gelecek hafta kesinlikle onunla konuşucağım
Belki de geçirebileceğiniz en güzel zamanlari harciyorsun ya da o olmasa bile hayatına girecek başka bir kişi için bir kapı aralamiyorsun en fazla hayır der sen de başka ufuklara yelken açarsın ne korkuyorsunuz ay söyleyin gitsin
Kaybedeceğim bir şey yok sonuçta ama gereksiz heyecanlanıyorum. Daha önce bir kıza karşı bu hisleri beslememiştim veya bir kıza açılmamıştım. O yüzden saçma bir gerilim yaşıyorum kaç gündür
Yaşama yaşama şöyle kurtul ya belki onun da sana karşı hisleri var kızlar bekler bekler der ki hoşlanıyor olsaydı acilirdi
Hadi hayırlısı diyelim o zaman. Umarım teklifimi kabul eder