Bir flirtum var, yillardir taniadigim biri bana yanlis yapmaz diye basladim ama cok ilgisiz. Acaba baskasi mi var?

Yani sadece gunaydin ve iyi geceler diyor okadar. Onun haricinde birsey yok. Mesaj atiyorum aksam 20 gibi 2 saat bakmiyor bile. Bu haftasonu gorusecegiz, gorusup mu karar vereyim, yoksa gorusmeden bitieyimmi?

Güncellemeler
+1 yıl
28 yasindayim, o da 34.
Bir flirtum var, yillardir taniadigim biri bana yanlis yapmaz diye basladim ama cok ilgisiz. Acaba baskasi mi var?
Cevapla