Biri bana ilgisini belli ettiğinde yani flört etmeye çalıştığında aşırı cringe oluyorum ya sebebi nedir?

Arkadaş ortamında biriyle tanıştık, yakışıklı falan hoş bi adam ama hemen instadan ekleyip tüm postlarımı beğenmiş iki de mesaj atmış ama dönemedim, iki gün sonra döndüm beş dakka içinde cevap verip konuşmaya başladı... İstanbul’da semtlerimiz arası mesafe çokluğundan yakındı işim yoğun diye kıyamam sana falan demeler, buluşalım demeler bi de kalp atmış konuşma sonunda ya aşırı cringe oldum.
Günümüzde ilişkiler hep böyle mi başlıyor yani cringe olduğum için sıkıntı bende mi?

Biri bana ilgisini belli ettiğinde yani flört etmeye çalıştığında aşırı cringe oluyorum ya sebebi nedir?
Cevapla