Tanıdığım bir çocuk var eskortla takılıyordu (yıllar önce) ve şu an evleniyor düzgün bir kızla. Sizce o kıza bunu demeli miyim?

Yani kız düzgün birine benziyor. Bu çocuğu pek iyi tanımıyorum sizce değişmiş midir ya da bunu söylemem sizce saçma mı olur?

Tanıdığım bir çocuk var eskortla takılıyordu (yıllar önce) ve şu an evleniyor düzgün bir kızla. Sizce o kıza bunu demeli miyim?
Cevapla