Ayrıldıktan sonra sosyal medyaları kapatıp uzaklaşmak normal mi?

Bir şey bittiğinde sosyal medyaları kapattım onunla oynadığımız oyunlara kadar herşeyi sildim. şu an sadece müzik dinliyorum. Severek bitti gerek benim hatalarım olsun gerek onun hataları. Kimseyle konuşmak istemediğim için bekliyorum hâlâ galiba gelmesini. Sizce yanlış mı yapıyorum?
Ayrıldıktan sonra sosyal medyaları kapatıp uzaklaşmak normal mi?
Cevapla