Her ilişkisi bittikten kısa zaman sonra (1, 2 ay) sevgili yapan, sevgilisiz kalmayan insanlar hakkında ne düşünüyosunuz?

var mı böyle arkadaşınız falan? Ben hyret ediyorum resmen

Her ilişkisi bittikten kısa zaman sonra (1, 2 ay) sevgili yapan, sevgilisiz kalmayan insanlar hakkında ne düşünüyosunuz?
Cevapla