Peki ya "İNSAN" gidenin ve bir daha gelmeyecek olanın yorgunluğunu nasıl taşır. Yaşayamadıklarının, yarım kalmışlığın yorgunluğunu?

" Sahi uzaklar nasıl? Ne kadar daha kararlısın gelmemeye? Beklemek bir yana canın yanarken gülümsemeyi nasıl öğrendin? Alışmak yoruyor insanı... alışmak istemiyorum! İyisimi sen beni uzaklara götür.. özlemek ölümün diğer adı değil mi? Özlüyorum...

Peki ya İNSAN gidenin ve bir daha gelmeyecek olanın yorgunluğunu nasıl taşır. Yaşayamadıklarının, yarım kalmışlığın yorgunluğunu?
Peki ya "İNSAN" gidenin ve bir daha gelmeyecek olanın yorgunluğunu nasıl taşır. Yaşayamadıklarının, yarım kalmışlığın yorgunluğunu?
Cevapla