" Sahi uzaklar nasıl? Ne kadar daha kararlısın gelmemeye? Beklemek bir yana canın yanarken gülümsemeyi nasıl öğrendin? Alışmak yoruyor insanı... alışmak istemiyorum! İyisimi sen beni uzaklara götür.. özlemek ölümün diğer adı değil mi? Özlüyorum...

" Sahi uzaklar nasıl? Ne kadar daha kararlısın gelmemeye? Beklemek bir yana canın yanarken gülümsemeyi nasıl öğrendin? Alışmak yoruyor insanı... alışmak istemiyorum! İyisimi sen beni uzaklara götür.. özlemek ölümün diğer adı değil mi? Özlüyorum...

Geçmişte yaşanmamış veya yarım kalmış deneyimleri kabul etmek ve bunları bir parçası olarak görmek önemlidir. Bu, duygusal olarak mevcut durumu kabullenmek ve geçmişte olmayan şeyleri geri getiremeyeceğimizi anlamaktır. Geçmişte yaşanamayan veya yarım kalan şeyler yerine, şu anda sahip olduğumuz imkanlara ve deneyimlere odaklanmak önemlidir. Şimdiki anın tadını çıkarmak, yeni fırsatlar yaratmak ve geleceğe yönelik umutlar geliştirmek yorgunluğu hafifletebilir. Geçmişte yaşanmamış veya yarım kalmış deneyimlerin yükünü taşımak yerine, özgürleşmeye odaklanmak önemlidir.
Zamandır bana göre her şeyin ilacıdır. Bu dünyada ölüm dahil her şeye alışıyor insan. Alışmayıp da ne yapacak sanki? Herkes bir şekilde bu dünyadan ayrılıyor. Olan hep geride kalanlara oluyor. Allah hiç kimseye taşıyamayacağı yükü zaten vermiyor. Beklemek, sindirmek ve alışmak gerekiyor. Elimizden gelen sadece bunlar.
Bu sorunun cevabını ben de bilmiyorum. Giden sanki gidişiyle senin de yüreğini alıp gidiyor ve yaşamaya devam etmeye çalışıyorsun. Bu çok zor bir süreç. Çok sancılı... Ameliyat süresi uzun, anestezi yok. Üstüne sürekli onu hatırlatan şeyler de cabası...
Akıllılık edip yük edinmesin kendine kafi. Gitmek isteyen yükünü de alsın kaybolsun, çokta şey yani. Kimse kimseye bu kadar bel bağlamamalı, herkes herkesiz olur. Kendimizi kaybetmeyelim yeter.
Cevap
5Cevap
Hiçbir acı baki değil, acıyı çekeceksin bitecek. Asla baki değil. İnsan oğlu nelere alışıyor. Allah daha beter acılar göstermesin..
Gercekten cok güzel ve düsünceli sorular soruyorsun.. Ruhunda bir sevgi lekesi olarak kalir.. @elfida277 güzel sorular icin tskler arkadasim.
Artık tepki veremeyecek hale gelene kadar çırpışıyor sonra duygusuzlaşıyor ve alışıyor
Boş vererek.. Değer bilene verilir. İnsanların istediği biri gibi olamazsınız her zaman. Sizi siz olduğunuz için seven insanlar bir yerden sonra değiştirmeye çalışıyor en basiti. Bu bile yeterli.. Keyifli geceler..
Taşıyamaz. Zaten bundan değil midir, yorgunluğumuz? Bekleyememekten, özlemden değil midir sabrımızın taşması ve kalbimizin taşlaşması.. En azından ben buna bağlıyoru₥
Kabullenirsen daha kolay oluyor, gitmez dediğin gider bitmez dediğin de biter. Hayatta her sey olabilir allah sağlık ve ölümle sınamasın kâfi..
Ben yokkende gülüyorlardı değişen bişey olduğunu sanmıyorum kimse kimsenin acı çektiğine inanmıyorum
''İnsan içinde bir dağ taşımalı, bir ova, bir sahil... Bunalınca kendine kaçmalı... Kendi kendinin kasabası olmalı...''
Bence kesinlikle yaşayamadıklarını yorgunluğunu ve hayal kırıklığını Yaşar
En nefret ettiğim olay alışmak.. o yüzden insanlardan uzak duruyorum.
Bile bile eziyet çekmek gibi oluyor
Aga bee üzücü durumlar
Siteden kime gitti acep bu mesaj 😂sizinde işiniz gücünüz erkek bulun söyle adam gibi bir8ni de evlenin artık
Burdaki evlilerin ne b*k olduğu belli değil ki 😂sen g. zekanla ileri zekalilik şovları yap anca açtığın beş para etmez aşk sorularınla
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?