Ayrılığın ilk günü mü sonraki günleri mi daha zordur?

Ayrılığın ilk günü mü sonraki günleri mi daha zordur?

ayrıldık işte bitti ne söylendiyse güzel sözlerin hiçbir anlamı kalmadı verilen sözlerin de anlamı kalmadı ilk gün öfkeliydim çok öfkeli olduğumdan canım hiç yanmadı üzülmedim de sonraki gün.. daha da üzülmeye başladım daha canım acımaya başladı

sonraki günler tam bir kabustu öfkemin yerini acı almıştı böyle boğazımın bitiminde yutkunamıyor hale gelmiştim sonra nefesim kesildi ardından kalbim acıdı.. inanamıyordum seni kaybettiğime gittiğine bizim bittiğimize.. sonra kabullenme evresi sürdü ki bu en acısı sana ait her şeyi yok etmekte çok zordu ama sonunda oldu acılarım bitti artık özgürüm diyebilmek için çok çabaladım..

sizce ayrılığın ilk günü mü zor sonraki günleri mi?

#DengesizBirAdam

Ayrılığın ilk günü mü sonraki günleri mi daha zordur?
Cevapla