
ayrıldık işte bitti ne söylendiyse güzel sözlerin hiçbir anlamı kalmadı verilen sözlerin de anlamı kalmadı ilk gün öfkeliydim çok öfkeli olduğumdan canım hiç yanmadı üzülmedim de sonraki gün.. daha da üzülmeye başladım daha canım acımaya başladı
sonraki günler tam bir kabustu öfkemin yerini acı almıştı böyle boğazımın bitiminde yutkunamıyor hale gelmiştim sonra nefesim kesildi ardından kalbim acıdı.. inanamıyordum seni kaybettiğime gittiğine bizim bittiğimize.. sonra kabullenme evresi sürdü ki bu en acısı sana ait her şeyi yok etmekte çok zordu ama sonunda oldu acılarım bitti artık özgürüm diyebilmek için çok çabaladım..
sizce ayrılığın ilk günü mü zor sonraki günleri mi?
#DengesizBirAdam
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer