Boşanma aşamasında bir adam evli olan kadın arkadaşına neden sen bana iyi geliyorsun der?

Durum sizce de garip değil mi? Sonuçta kadın evli. Eşini seviyor, sorunları olsa da ayrılma aldatma niyetleri yok. Kendi hallerinde ilişkilerindeki. Boşanma davası başlayan adamın kadına gelip sen bana iyi geliyorsun, seninle sohbet etmek dertleşmek istiyorum, sesini duymak konuşmak istiyorum. Seni beklicem filan demesi garip değil mi?

Güncellemeler
+1 yıl
İş arkadaşım bu kaç senelik arkadaşlar, eşi beni kıskanıp sorun filan çıkarmış zamanında. Adama aranızda ne var diye eziyet etmiş. Ki evliliği sürecinde iş zorunluluğu dışında o da resmî olarak muhattap olmadık. Neden boşanıyorlar derseniz eşinin kıskançlıkları ve çok daraltması yüzünden ayrılıyorlar
Boşanma aşamasında bir adam evli olan kadın arkadaşına neden sen bana iyi geliyorsun der?
Cevapla