Özet geçmek gerekirse ben kendi dükkanımızda çalışan bir esnafim yaşım 21 her sabah yan dükkandaki pastaneye gelen bir kız var tekstilde çalışıyor ben ona aşırı derecede aşık oldum 2-3 aydır sadece izliyordum birkaç kere göz göze geldik ve birkaç defa da eğerki beynim beni aldatmıyorsa yanındaki arkadaşlarına bak bu çocuk sözünü dudaklarından okudum neyse bunlar verdiği özgüvenle 4 gün önce bi anda arkasından gidip sizi birisine benzetiyorum adınız esmamı dedim hayır dedi peki bir sakıncası yoksa isminizi öğrenebilirmiyim dedim ve bana ismini söyledi rahatsız ettiysem kusura bakmayın teşekkür ederim deyip ayrıldım şimdi konuyu bir tık ileriye götürmem için nasıl yaklaşım sağlamalıyım numarasını nasıl alabilirim veya hayatında biri olduğunu nasıl öğrenebilirim şu an düşünüyorum yanına gidebilmek için aklıma bir fikir bir konu gelmiyor sizden yardımınızı beklediğim noktada burası gerçtekten çok ciddiye aldığım bir konu bu lütfen yardımcı olun şimdiden hepinize çok teşekkür ederim
AI Persona’ya Sor
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
İlk sorudan sonra anlamıştır zaten. Aynı şekilde bu soruları da direkt gidip sormalısın. (ilk adımın pek mantıklı gelmedi ama ahskhkshs)
Mesela güzel insan bir kadınsan senden ricam nasıl bana diyalog olarak örnek verebilirmisin gerçekten buna çok ihtiyacim var mesela numara değilde şu an için hayatında bir erkek var mı yokmu nasıl öğrenebilirim bir kardeşimi gönderip sordursam diyorum sizce nasıl olur
kesinlikle bir başkasını gönderme. kendin söylemek için cesaretini topla. Pastaneye geliyor demişsin. Yanına gidip "eğer zamanınız var ise biraz oturup konuşabilir miyiz ayrıca bir şeyler ikram etmek isterim" de. Kabul ederse oturup güzelce anlatırsın etkilendiğini ve tanışmak istediğini. Zamanım yok derse "tanışmak istemiştim sizinle eğer siz de isterseniz sosyal medya hesabınızı alabilir miyim" de. Eğer hiç etkileşim vermezse de maalesef bir oluru yok. zaman daha iyi gösterir tabii ama bir daha aynı şekilde yanına gidip konuşmamalısın kabulleniş aşamasına geçmelisin
:( ama bence içinde tutma ve en yakın zamanda söyle
Düşüncelerin için çok teşekkür ederim gerçektende motive oldum Allah razı olsun senden güzel insan bugün öğle vakti arkadaşı ile döner almaya gelmişlerdi arkadaşı dönerleri almaya gitti o ise tam dükkanın karşısındaki binanin merdiveninde oturup telefonla konuştu arkadaşını bekledi böyle olunca acaba ben paranoyakcamı düşünüyorum sence konuyu kendimle bağdaştırıyorum sence bir mesaj bir işaret gibi bir şey var mı bu öğlenki durumda kendisinin tam karşıma oturması ama bir yandanda söyle bir durum var sabahta pastaneye giderken telefonla konuşuyordu o beni biraz karamsarlastırdı ondan sonra buraya konuyu açıp sizden fikir alma düşüncesi telefon da konuştuğu kişi erkek arkadası olabilirmi acaba bir insan başka kimle okadar uzun konuşur gibi paranoyak düşüncelere giriyorum ve cevapınızı dört gözle bekliyorum çok teşekkür ederim
Birde şimdi söyle bir durum var tekstilde çalıştığı için yemek molalari belli olduğundan o an vakiti olmayacağını biliyorum 15-20 dakikalik bir mola oluyor genelde o tekstildeki herkese sabah kahvaltilik aldığından bi haylı meşgul olduğunu biliyorum bende daha öncesinde börekçi işlettiğimden
Bunları anlamanın tek yolu onunla iletişime geçmek. Eğer konuşmazsan hep bunlar aklında birikecek ve seni rahatsız etmeye başlayacak. Pişman olacaksan reddedilme durumundan dolayı ol, belirsizlikten dolayı keşke söyleseydim demek en kötüsü. Ayrıca kız fark etmiştir büyük ihtimalle hislerini. Bilindik bir ilk sohbet kurma olayı çünkü "sizi birine benzettim" cümlesi. Yine de ilk adımı atma cesareti göstermişsin. Belki o da yeni bir adım bekliyor senden bu ihtimal de var. İhtimallerle yürüyecek olsaydı bu işler bir sürü yazabilirim. Tek çözümü net olup net konuşmak. Sonucuna katlanmak. Erkek arkadaşının olup olmamasını anlayamayız bu durumdan. Erkek arkadaşı varsa da kaybedeceğin bir şey olmaz, hiç konuşmazsan da. her iki türlü de kazanamazsın. Elinde tek fırsat var onu da değerlendir. Hayat bu belki kız bir daha oralara gelemeyecek. Yorarsa belirsizlik yorar... Cesur kişilerden daha çok hoşlanır kızlar. Yanına git ve onunla tanışmak istediğini buna bir engel olup olmadığını sor. Eğer isterse zaten sosyal medya, numara vs bir yöntem seçilir. Hayır dediyse hayatında ona başarılar dile o kadar.
Hanımefendi tekrardan hayırlı günler söylediklerinizden baya bir cesaret aldım yanına gideceğim söylediğiniz şekilde konuşmaya çalışacağim fakat sizden bir ricam daha var hala düşünüyorum düşünüyorum yanına gittiğimde ilk ne diyeceğim seninle tanışabilirmiyim sözüne nasıl gireceğim acaba bana diyalog şeklinde örnek verebilirmisiniz nolursunuz buna çok ihtiyacim var gerçtekten mesela yanına gittim ismini söyledim bir bakar mısınız döndü bakti vaktiniz varsa biraz konuşabilirmiyiz dedim oda ne hakkında dedi ordan sonrasını ne söyleyeceğimi nasıl konuşacağımı bana aynı önceki anlattığınız gibi diyalog olarak fikir verebilirmisiniz çok teşekkür ederim her şey için
"merhaba (kızın ismi), geçen gün isminizi sormuştum. Hatırlamışsınızdır belki. Kusura bakmayın rahatsız ediyorum gibi oluyor. Sizin zamanınızı alıyorum fakat bir şeyler söylemek istiyorum izniniz olursa" evet derse tabii "ben bu dükkanda çalışıyorum ve sizi uzun zamandır buraya gelirken görüyorum. size karşı duygusal olarak hislerim oluştu. ama sizi rahatsız etmemek adına konuşmaya çekindim. hislerimin zamanla arttığını fark ettikçe konuşmanın daha iyi olacağını düşündüm. Sizi tanıma fırsatı istiyorum sizden. Siz de beni tanımak isterseniz bu şansı verirseniz bana daha mutlu olacağım " bunları yazı dili ile yazdım ama konuşma diline uyarlarsan bir fikir olabilir
Mükemmelsin gerçtekten çok teşekkür ederim düşüncelerin çok güzel olumlu olumsuz ne gelişme olursa seninlede paylaşacağim Allah razı olsun
rica ederim, olumlu/olumsuz hangisi hayırlı ise o olur umarım
Değerli ablacım merhabalar inşallah Aktifsindir Birazcık daha yardımına ihtiyacım var bugün cesaretimi topladım ve 15 dakika önce yanına gittim Şimdi olay özetini şu şekilde açıklayayım ablam sen de inşallah doğru şekilde anlarsın bu hanım Tekstilde çalışıyor ve saat 9:30’da çıkıp kahvaltılık yemek almak için hastaneye gidiyor ve molaları saat 10:00’a kadar sadece bugün pastanede galiba alacağı bir şey geç çıktı çok uzun süre bekledi ve saat 10:02 geçe civarı çıktı Ben de peşinden gittim aynı sizin soylediginiz gibi önce ismini söyledim döndü bana hafiften gülümsedi efendim dedi Ben de zamanın varsa biraz konuşabilir miyiz dedim Oda şu an geç kaldım yarın konuşsak olur mu dedi gerçekten vaktim yok şu an dedi ben de olur dedim tamam dedim ve yanından ayrıldım şimdi yarın yanıma geleceğini biliyorum çünkü negatif bir enerji yoktu aksine beklediğimin tam tersine pozitif bir dönüş aldım kafamdakinden farklı olarak şimdi senden ricam ablacığım bana bir kere daha yardımcı olabilir misin Rabbim senden razı olsun gerçekten bu konuyu burada açıpta seninle fikirlerini almamış olsaydın ben bu konuşmayı yapamazdım veyahutta aradan beş Altay daha geçerdi ancak cesaretimi toplayabilirdim o yüzden senden bir defa daha yardım istiyorum ablacığım bana bir diyalog şeklinde yarın geldiğinde ona kendimi nasıl ifade etmeliyim yardımcı olursan minnettar olurum
"Seni sürekli buraya gelirken görüyordum. Rahatsız etmemek adına pek yaklaşmak istemedim. Sonra fark ettim ki gün geçtikçe konuşma isteğim ve seni tanıma isteğim arttı. Direkt gelip söylemek istemedim seni endişelendirmemek için. Uygun zamanı bekledim. Bir yandan da net olmanın daha iyi olacağını düşündüm. Nazikçe yaklaşmaya karar verdim. Bana konuşma fırsatı verdiğin için teşekkür ederim. Tanışmak istersen sen de benimle ya bu şekilde ya da sosyal medya üzerinden devam edebilir miyiz? "
Bidahakine nummarani ver isterse döner sana
Güzel dostum öyle bir ruh hali içerisindeyim ki olumsuz bir dönüş almamak için platonik olarak baya bir sürdürebilirim bir şansım varsada onu kaybetmem istemiyorum okadar yakışıklı birisi değilim çokta çirkinde değilim bu arada xnxmmzsn
Karşılıksız sevginin hertürlüsü yanlış
Allah yardımcınız olsun
Direkt numarasını iste
Bir ihtimal varsada o ihtimalide o şekilde yok etmiş olmazmiyim sence kızsan empati yapıyorum ben birisi o şekilde numara aşamaz diye tahmin ediyorum ama bilemiyorum işte burası Türkiye kız çok efendi birisi
Güzel yardım geliyor
olalım