Erkek arkadaşım 4 yıllık ilişkimizi sonlandırdı, geri döner mi?

Biz 4 yıldır birlikteyiz ama ayrı şehirlerde yaşıyoruz her gün görüntülü konuşurduk ya da o benim kaldığım şehire gelirdi ya da ben en iyi ve en kotu gunlerimizde hep birbirimizin yanındaydık ama ayrılıp barışmalarimiz da oldu en son ayrılmamizda beni çok sevdiğini ama bir gelecek görmediğini uyusmadigimizi söyledi tamam dedim 1 hafta boyunca yazmadım daha sonra yine öfkesi geçer barisiriz şansım yazdım bu sefer daha sert çıkıştı agladigimi da gördü yine beni sevdiğini hatta her seyimi çok özlediğini söyledi ama yapamıyoruz dedi kapattı sonraki konuşmada da bana 2 gün ver düşüneceğim dedi ama cevap vermezsem yazma dedi bende yine dayanamadım benim için kolay değildi yazdım kızıp engelledi ilk engellemesinde seni görünce üzülüyorum diye engelledim demişti ama bu sefer uyusmuyoruz hoşçakal deyip engelledi ve konuşmalar içinde kafamda bitirdim dedi galiba dönmeyecek ama yine de sizlere sormak istedim artık rahat bırakacağım daha fazla zorlarsam hem benden daha da uzaklasir hemde gelirse eğer sen zorladım ben sana demiştim der diye bıraktım zaten de engelledi kısaca sorum bana yine gelir mi

Güncellemeler
+1 yıl
(Ayrılırken hiçbir şekilde birbirimize ne kötü cumlemiz oldu ne de başka bişey )
Güncellemeler
+1 yıl
Yeni konuştuk kendisi aradı sakin bir kafayla dusunecegini söyledi şimdi sakin değilim bu kafayla zaten hayır derim dedi
Erkek arkadaşım 4 yıllık ilişkimizi sonlandırdı, geri döner mi?
Cevapla